Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Legacy a Outback LPG: Opět na plyn, ale zatím jen v Německu

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 2. 6. 2010
64
25
Zobrazit náhledy (64)
Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback
Subaru začalo nabízet na německém trhu novou generaci Legacy a Outback také ve verzi, která spaluje LPG.

Čtvrtá generace Legacy se prodávala ve variantě spalující LPG i na českém trhu, pátá je zatím novinkou u našich západních sousedů. Stejně jako v minulosti, i teď se jedná o přestavbu podporovanou přímo výrobcem a takto přestavěné automobily se tedy dají koupit přímo v showroomech Subaru.

Pohon zkapalněným ropným plynem je k dispozici pro zážehový dvouapůllitrový boxer. Němečtí zákazníci můžou zvolit buď Legacy se samočinnou převodovkou, nebo Outback s manuálem, či bezestupňovým ústrojím CVT. Nově vyvinutá hubice pro doplňování plynu je umístěna za plnicím hrdlem benzinové nádrže. její kapacita 65 litrů zůstala nezměněna.

Do plynové se v případě sedanů vejde 62 l, u všech kombi pak 77 l. Oba druhy pohonných látek lze měnit dle libosti tlačítkem na středové konzole. Pokud je nádrž na LPG prázdná, řidič slyší pouze pípnutí a systém automaticky přepne na benzin.

Konverze stojí kolem 2.900 eur (necelých 74 tisíc Kč) v závislosti na verzi. Mírně se snížila užitečná hmotnost vozu. V kombinovaném provozu na benzin i plyn by měl ujet asi 1.000 km bez doplňování.

Doporučujeme
McLaren MP4-12C: Vývoj končí, sériová výroba se rozběhne ještě letos

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Ronault.
Prodejnost
| 4. 6. 2010
Kdyby náš stát hospodařil jako ty, tak bychom jako to Řecko dopadli >:D
Avatar - Ricardo
Prodejnost
| 4. 6. 2010
Jenže tvoje tankování LPG osvobozeného od spotřební daně nás před Řeckem nezachrání >:D
Avatar - Ronault.
Prodejnost
| 3. 6. 2010
Jak ti říkám, klidně ujeď na jeden zátah 800 km za 2400 Kč (to jsem ti ještě ubral dva litry), já si raději v polovině natankuju a zaplatím za to 900 ;-) Každý strůjcem svého štěstí a peněženky... za 10 minut tankování uušetřit 1500 Kč, to je slušný výdělek. ;-)
Avatar - Ricardo
Prodejnost
| 3. 6. 2010
Ano, za 12 l/100 km můj Jaguar jezdí - pokud jedu po dálnici 150 :-) Nesmíš vše posuzovat optikou svého plynového Favorita >:-[] (nebo případně moderních "úsporných" Euro5 motorů)
Avatar - Ronault.
Prodejnost
| 3. 6. 2010
Je pravda, že jsem čekal teba od Octavie LPG trochu více než jen to, že ti nepropadne záruka 8-s Čekal jsem minimálně ukazatel nádrže bude ukazovat i stav LPG dle toho, co právě slouží k pohonu a podepíše se to i do výpočtu dojezdnosti. Prý něco takového už je v Holandsku k dostání, tohle je třeba jen obyč. přestavba, což je škoda.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku