Tata Nano dostane německý turbodiesel
Nový motor bude mít dvouválcovou konstrukci a zdvihový objem 0,8 l. Přeplňování turbodmychadlem, které vyvíjí a má později také dodávat indická odnož Honeywell Turbo, má být dosaženo spotřeby asi o třetinu nižší než u benzinové verze. Systém vstřikování paliva dodává německý Bosch, stejně jako vysokotlaké palivové čerpadlo. Bosch bude dodávat pro vůz Nano také řídicí jednotku a vstřikovací soustavu do zážehové verze.
Tata Nano by se měla začít vyrábět od konce letošního roku se zážehovým motorem o objemu 0,6 l. Jeho základní cena by na domácím trhu neměla přesáhnout ekvivalent 1700 euro. Automobilka již potvrdila záměr dovážet auto i do Evropy, zřejmě od roku 2012. Momentálně je jisté asi jen to, že přísné homologační předpisy zemí EU cenu auta zvednou.