Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Audi Q7 S line 60 e-TFSI
Audi Q7 S line 60 e-TFSI
Audi Q7 S line 60 e-TFSI
Audi Q7 S line 60 e-TFSI
43 Fotogalerie

TEST Audi Q7 S line 60 e-TFSI – Pomohlo by jediné tlačítko

Roman Šitner

Audi Q7 je ve stávající generaci na trhu už opravdu dlouho. Premiéru mělo v lednu 2015 a je vrstevníkem předchozích generacích Škody Superb nebo Hyundai Tucson, které už mají své nástupce. Zákazníkům to soudě podle prodejů nevadí. Letos Audi Q7 prošlo osvěžením a vyzkoušeli jsme ji se silnějším plug-in hybridním pohonem, který se dočkal větší baterie.

Design, interiér

Jedna z největších změn, kterých se Q7 letos dočkala, jsou vylepšená světla. A ta skutečně hrají tu nejvyšší ligu. Audi umí svítit tak, že vůz před sebou vykryje, jinak ale svítí do dálky. Výrazně pomáhá i autům před sebou.

Zajímavostí je, že se zapnutými dálkovými světlomety se nikdy nestalo, že by na nás někdo blikl, naopak s potkávacími světly, která svítí o poznání méně, se to stalo hned několikrát. Hlavně nyní v tmavší části roku je auto s takovými světly radost a pro ty, kteří za auto dávají vyšší částky, může být tohle klíčový argument k volbě právě tohoto vozu. I když tedy je nutné říct, že Audi spíše dohnalo resty, protože takové světlomety se v této třídě prostě očekávají.

Jinak je Q7 starý známý. Z dálky může svými proporcemi vypadat jako hatchback, zblízka už je jasné, že je to fakt velké auto a to ve všech směrech. Všechny ty centimetry se naštěstí projevují i v interiéru, kde je místo a komfort všude a pro všechny. I dlouháni mohou cestovat s kloboukem. Místa vzadu nejsou kompromisem a nabízí srovnatelně pohodlné svezení jako vpředu. Sedadla jsou i vzadu nastavitelná a prostor je ve všech směrech velkorysý. Při tomto testu jsem netradičně mohl hodiny sedět i vzadu a mohu to jedině doporučit.

Pokračujte ve čtení vytvořením bezplatného účtu nebo přihlášením

Pokračovat