TEST Garáž Auto.cz: Infiniti M30d
Téměř pětimetrové Infiniti M míří do vysoce konkurenčního prostředí vyšší střední třídy – německé Audi A6, BMW 5 a Mercedes-Benz E/CLS v posledních dvou letech přezbrojily na nové generace. To ale neznamená, že by Infiniti stálo na vedlejší koleji.
Námi testovaný model je ve verzi M30d S Premium, což znamená vedle dieselového třílitru také sportovní provedení (aktivní řízení zadních kol, 20palcová kovaná kola, sportovní podvozek a designové úpravy) a maximální výbavu s kompletním balíčkem asistenčních a bezpečnostních systémů. V souladu s legislativou Infiniti obouvá zimní pneumatiky – zajímavostí je, že jde konkrétně o Vredestein Wintrac Xtreme (245/40 R20) s designem Giugiaro.
Turbodiesel o objemu 3,0 litru dosahuje výkonu 175 kW a nejvyššího točivého momentu 550 Nm. Spolupracuje se sedmistupňovým automatem a pohání samozřejmě zadní kola. Kombinovaná spotřeba této motorizace je 7,5 l/100 km, 80litrová nádrž by proto teoreticky měla vystačit na více než 900 km.
M30d S Premium bude prvním exemplářem vlajkové lodi Infiniti v testu na Auto.cz. Později jistě přijde na řadu i benzinová M37 a také M35 Hybrid. Ale ještě než vyjde první test Infiniti M, můžete si přečíst naše První jízdní dojmy.
Diskuse pod článkem představuje prostor pro vaše dotazy a postřehy.