TEST Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV – A nechcete raději klasický hybrid?
Nejdražší, nejtěžší a technicky nejkomplikovanější verze v nabídce úspěšného korejského SUV přesvědčí hlavně majitele fotovoltaiky. Ostatní raději dají přednost tradičnímu hybridu, který funguje velmi slušně.
Design, interiér
Aktuální generace Hyundaie Tucson navazuje na své velmi úspěšné předchůdce. Pro většinu světa (konkrétně asi pro 70 zemí) vzniká ve slezských Nošovicích, kde naplňuje výrobní kapacity zhruba ze 70 %. Zbytek připadá na modelovou řadu i30 a elektrický crossover Kona.
SUV se loni v listopadu ukázalo ve své omlazené podobě, která na exteriéru změnila pouze drobnosti. Jejich výčet najdete v našich starších článcích, faceliftu se věnoval také kolega Lukáš Volšický ve svém letním testu Tucsonu HEV, na který najdete odkaz níže. Změny proto vezmu v cuku letu a zaměřím se spíše na osobní pocity a zkušenosti.
Přepracované extravagantní světlomety, které připomínají plástev, poznáte asi spíše až v přímém srovnání. Za mě je mnohem důležitější proměna interiéru, která je poměrně výrazná.