Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tohle je nové BMW X6. Sází na velké ledvinky a světla ve stylu 8-Series

David Bureš
Diskuze (19)

Rok po představení aktuální generace BMW X5 se blíží představení odvozeného modelu X6. Už víme, jak bude vypadat!

Když se v roce 2008 začala prodávat první generace BMW X6, pravověrní fanoušci modrobílé vrtulky se autu vysmívali a podivovali se nad tím, jak mohlo něco takového vzniknout. Jenže SUV se siluetou kupé se stalo hitem, jeho styl začaly kopírovat jeho styl (Mercedes-Benz GLE kupé, Škoda Kodiaq GT) a samo BMW chystá již jeho třetí generaci.

A už víme, jak automobil s interním označením G06 bude vypadat. Jak už to v dnešní době tak bývá, na internet unikly jeho oficiální fotografie. Prozradily vůz ze všech stran.

Vpředu tak novinka zaujme agresivní postoj, kterému budou dominovat rozměrné ledvinky masky chladiče. Nebudou možná tak velké jako u modernizované řady 7 nebo SUV X7, pořádné ale budou. Záď pak využije nízká a široká koncová světla, evokující ta na BMW řady 8.

Fotografie interiéru zatím na internet neunikly, můžeme ale předvídat, že palubní deska bude vycházet z X5. To bude znamenat digitální přístrojový štít a rozměrnou obrazovku multimediálního systému na vrchu středového panelu. Těšit se jistě můžeme i na luxusní materiály a nejnovější elektronické asistenty. Nejnovější bavoráky mají třeba tzv. couvací asistent, který umí vycouvat až 80 metrů dlouhou trať podle trajektorie, po níž vůz na dané místo vjel.

Také nabídka agregátů bude navazovat na X5. To znamená naftový šestiválec se 195 kW (xDrive30d), benzinový šestiválec s 250 kW (xDrive40i), zážehový osmiválec M50i (390 kW) nebo čtyřikrát přeplňovaný dieselový třílitr s 294 kW (M50d). Později by měl přibýt také plug-in hybrid xDrive45e (290 kW), naopak příchod základního turbodieselu xDrive25d (170 kW) je ve hvězdách. X6 jako sportovně laděný model bývá k dispozici se silnějšími jednotkami.

BMW X6 třetí generace by se světu mělo představit někdy během následujících týdnů, automobilka už na její příchod začala lákat první upoutávkou. Oficiální výstavní premiéra se očekává na podzimním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

David Bureš
Diskuze (19)

Doporučujeme

3. 7. 2019 12:15
Re: pamatuju si
jaks došel na závist?
z toho, že se mi to auto nelíbí a nechápu jeho smysl natolik, že nechápu vlastne nikoho, kdo si ho koupí? Naopak, X5 se mi líbí nejvíc ze všech wehrmacht SUV a až budu menit auto, určite ho pujdu projet.
takže ne, závist ne, jen mám mozek mezi ušima ;-)
3. 7. 2019 08:10
Re: Hnus
Závist - nemám potřebu, mám nastavené jiné životní hodnoty než mít co největší a nejarogantnější auto, a navíc tenhle hnus by mne opravdu nenapadlo závidět. Životní prostředí - no samozřejmě že takovýhle mastodont jednak při výrobě a pak dále při provozu zatíží životní prostředí odhaduji jako 2 - 3 normální auta.
3. 7. 2019 07:51
Re: V álejích nablito...
Já nevím. Kdybych chtěl zpupné nabubřelé SUV od BMW tak to jistí X7. Kdybych chtěl svižné a příjemně jezdící, stačila by mi X3, která je velikostně už na úrovni X5. Kdybych chtěl něco mezi tak dám přednost X5. Tohle už je tak propálené... podle mě se toho muselo nejvíc prodat v první generaci, ve druhé už to takový kasaštyk nebyl a teď to půjde do ztracena...
3. 7. 2019 04:48
Re: pamatuju si
Taky závist?
3. 7. 2019 04:48
Re: Hnus
Hloupé pláče jen ukazují na jejich původce. Nechápu zmínku o životním prostředí a už vůbec ne o psychopatických manažerech. Závist je strašná věc...