Toyota Hilux V6 spalující benzin je v Česku. Koupíte ji jako podpultovku
Oficiální cestou lze pick-up Hilux koupit pouze se čtyřválcovým dieselem. Prodejce Dajbych však nabízí alternativu… pokud máte dost peněz.
Plnotučné motory si se zpřísňujícími emisními limity příliš nerozumí, a tak je automobilky nabízejí mimo Evropu. Podobně jako u Toyoty Hilux. Ta je u nás k dispozici se dvěma čtyřválcovými turbodiesely – základní má objem 2,4 litru, maximální výkon 110 kW a točivý moment 400 newtonmetrů. Komu by to nestačilo, může sáhnout po 2,8litrovém agregátu se 150 kW a až 500 newtonmetry. Na výběr je mezi šestistupňovou manuální a automatem.
Patříte-li mezi zastánce názoru, že takový pracant by měl mít pod kapotou něco ještě trochu živelnějšího, nezoufejte. Společnost Dajbych totiž na českém trhu nabízí Hilux se čtyřlitrovým vidlicovým šestiválcem! Slyšíte správně, motor má 173 kW (232 k), 383 newtonmetrů točivého momentu a standardně se pojí se šestistupňovým automatem a pochopitelně i pohonem všech kol.
Jedná se o „podpultové“ zboží, které u nás Toyota oficiální cestou nenabízí. A tak není divu, že oproti standardně nabízeným motorizacím stojí o něco více. Za Hilux V6 dáte minimálně 1.334.000 Kč bez daně, přičemž sériovou výbavu vozu (čítající tempomat, uzávěrku diferenciálu zadní nápravy, přední mlhovky, bezklíčové ovládání) lze dále rozšiřovat.
Metalické lakování vozu přijde na 18.900 Kč. Nejvýraznější položkou mezi příplatky je jednoznačně paket Adventure za 85.000 Kč. Ten vůz dovybaví 18“ litými koly, LED světlomety, předním a zadním parkovacím asistentem, bočními stupačkami, předním integrovaným plastovým rámem, rozšířením blatníků či plastovou vložkou korby. Připlatit si můžete ještě za kožené čalounění (+46.700 K4č a audiosystém Kenwood s navigací a zadní parkovací kamerou (+41.300 Kč). Standardem je palivová nádrž na 80 litrů benzinu a hmotnost taženého brzděného přívěsu až 3500 kg.