Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Passat B8: Nová generace na prvních videích

David Bureš David Bureš 7. 7. 2014 • 05:12
50
31
Zobrazit náhledy (50)
Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat
Předprodej nové generace wolfsburského modelu střední třídy bude na českém trhu zahájen na přelomu července a srpna.

Volkswagen minulý týden na prezentaci v Postupimi oficiálně odhalil vzhled osmé generace modelu Passat. Nyní se novinka představuje také na prvních videích.

První video je sestřihem přímo z premiéry automobilu. Design auta na první pohled dává najevo, že se jedná o Passat, detaily jsou ale výrazně jiné – například zkosené hlavní světlomety a obecně ostré linky. Vedle sedanu bylo minulý týden představeno také kombi.

Základem Passatu je modulární platforma MQB pro vozy s příčně uloženým motorem. Oproti minulé generaci je nový Passat až o 85 kilogramů lehčí, což zajistí zhruba o 20 % úspornější provoz. Zároveň však narostl prostor pro posádku, a to i přes snížení výšky o 14 mm na 1.456 mm.

Druhé video prezentuje vybrané technické novinky Passatu B8. Dominantou interiéru se může stát příplatkový přístrojový štít tvořený interaktivním displejem Active Info Displey. Jeho úhlopříčka je 12,7 palce, což spolu s rozlišením 1440 x 540 pixelů zajistí působivou grafiku a možnost integrovat do ploch rychloměru a otáčkoměru informace o jízdě, navigaci či asistenčních funkcích.

Passat B8 je také bezpečnější než předchůdce. Z bezpečnostních systémů zmiňme asistent pro couvání s přívěsem (Trailer Assist), kontrolu vozidel v mrtvém úhlu, asistent pro jízdu v pruzích, adaptivní tempomat nebo Front Assist s funkcí automatického brzdění City.

Nové generaci Volkswagenu Passat bude vyhrazeno celkem deset přeplňovaných pohonných jednotek. Všechny agregáty jsou zcela nové, ve srovnání s minulou generací spotřebují až o 20 % méně paliva a jsou standardně vybaveny systémem stop-start a rekuperací kinetické energie.

Základem nabídky se stane turbodiesel 1.6 TDI s výkonem 88 kW. Na opačném konci spektra bude stát benzinové 2.0 TSI o výkonu 162 kW. V nabídce bude také plug-in hybrid kombinující 1.4 TSI s výkonem 115 kW a elektromotor s 80 kW. Výsledkem této spolupráce je výkon 155 kW a kombinovaná spotřeba paliva okolo 1,5 litru benzinu na 100 kilometrů.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - dolfi
Video
| 9. 7. 2014
:no:
Avatar - dolfi
Nový Passat je moc krásný, přesně se trefil do mého vkusu
| 8. 7. 2014
A víš co znamená SK? Som ko.ot! >:D Takže vysmahni za řeku Moravu a buď rád, že jsi! >:-[]
Video
| 8. 7. 2014
Nehádam sa, rešpektujem každého osobnú skúsenosť, ale treba porovnávať porovnateľné. Medzi modelom 164 a 159 je min. 10 - 15 ročný rozdiel, každá automobilka sa má svoje horšie a lepšie modely a áno uznávam, 90 roky boli pre AR v kvalite tragické. Naopak, model 159 je vo svojej triede podľa mnohých štatistík (na ktoré úprimne kašlem) so spoľahlivosťou veľmi dobre, čo môžem osobne potvrdiť. Naopak, vo svojom okolí nepoznám nikoho, kto by nemal s motorom 2.0 TDI PD a PPD vážne problémy. Problém je ale aj v tom, že sa tu často posudzujú dovezené kusy s históriou vhodnou na horrový scenár do amerického filmu. 90 % starších AR sem bolo dovezených v stave klinickej smrti a aj nový majitelia im čo sa týka údržby moc nepomohli. Za mnohé problémy si môžu majitelia samy, nedá sa všetko hádzať na poruchovosť konkrétneho modelu. Poznám majiteľov staršej AR 156, ktoré sa im rozpadávali pred očami, rovnako ako kusy, ktoré majú okolo 300 000 km a nemajú vážnejší problém.
Nový Passat je moc krásný, přesně se trefil do mého vkusu
| 8. 7. 2014
Ty si miestny k0k.t ze? Musis rypat do kazdeho? Ked sa ti nepaci koncern kup si daco ine a neotravuj.
Avatar - Ozzman
Video
| 8. 7. 2014
Teda že by byl koncern VW nějakou sázkou na jistotu v oblasti "problémů" s vozem, to si nejsem teda uplně jist.... :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku