Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswageny mají mít pětiletý životní cyklus

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (19)
Volkswagen hodlá uvádět nové generace základních modelů, jako Golf nebo Passat každých pět let, zatímco modernizace budou prováděny po třech letech od premiéry novinky.

Volkswagen se pouští do pětiletého životního cyklu svých produktů, aby mohl lépe reagovat na situaci na trhu a požadavky svých zákazníků. To bude znamenat, že hlavní modely v čele s Polem, Golfem a Passatem budou vyměněny každých pět, což má německé značce pomoci získat co nejvíce ze své flexibilní řady produktů.

V krátkém rozhovoru pro Auto Express se o pětiletém životním cyklu zmínil Joerg Sommer, viceprezident pro marketing a strategii severoamerického zastoupení koncernu Volkswagen, který potvrdil, že německá značka bude snižovat současný životní cyklus svých modelů zhruba o dva roky na plánovaných pět let, aby mohla lépe sladit svou nabídku s nákupními zvyky zákazníků.

Vedle životního cyklu nových modelů zmínil Joerg Sommer i největší výzkumné zařízení Volkswagenu mimo Německo, které je v kalifornském Silicon Valley, kde se pracuje na integrování nejmodernější elektroniky do příštích generací vozů Volkswagen Group od značky Škoda až po Bugatti.

Do vývoje nových produktů i vývojových a výrobních zařízení ve Spojených státech amerických investuje Volkswagen od současnosti do roku 2018 celkem sedm miliard amerických dolarů. Tyto investice pak budou mít samozřejmě vliv na celosvětový vývoj německého koncernu a minimálně prostřednictvím zde vyvinuté techniky se odrazí ve vozech všech jeho značek.

Volkswagen of America se sice v současnosti soustřeďuje především na aktuální Golf, ale zároveň se připravuje na uvedení zcela nového sedmimístného SUV, vycházejícího z konceptu CrossBlue.Tento model má využívat platformu MQB a v nabídce Volkswagenu se usadit mezi Tiguan a Touareg. Připraven má být pro modelový rok 2016 a vyráběn bude v závodě Chattanooga, kde vzniká i severoamerický Passat.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (19)
12. 11. 2014 08:52
Re: 5-ročný cyklus
Většinu těch souvislostí znám, i když třeba tu Boru Variant znám jen z fotek, nikdy jsem ji neviděl naživo. Hodně to je dáno tím, že "rodina Golfu" včetně Jetty se prodává i na mimoevropských trzích, kde na americkém trhu je 4-5 letý cyklus taky běžný. Na těch méně vyspělých trzích pak dožívají leckdy bizardní facelifty starších generací.
G5 Variant je kapitola sama o sobě. Zákazníci si tento model doslova vydupali.
Tehdy se hodně automobilek přepočítalo, že MPVéčka nahradí kombíky. Pokud si pamatuju, tak u G7 byl kombík představen chvíli po hatchbacku a Golf Plus, vlastně po novém už Sportsvan, byl představen až poté. I Toytota nebo Honda přišly po několika generacích s kombíky.Dnes se teze, že kombíky nejsou potřeba, drží z velkých výrobců už jen Fiat ... a i díky tomu se brzo stane malým výrobcem.
12. 11. 2014 08:22
Re: VW TO ROZJÍŽDÍ NA 5-tiLETKY, NO TO JE NÁM NADĚLENÍ
jaký bláboly prosimtě ty blábole :-) Jen co sem to dopsal, .. hele [odkaz] :-)
Avatar - Jaros71
11. 11. 2014 23:59
Re: 5-ročný cyklus
Taky TOURAN...to je typický příklad , který se vyrábí s 2 facelifty celé desetiletí..!!
Nový model měl být letos a je kde??? :-! :-!
5 letý max. 6 letý interval je rozumný..
Avatar - Jaros71
11. 11. 2014 23:55
Re: VW TO ROZJÍŽDÍ NA 5-tiLETKY, NO TO JE NÁM NADĚLENÍ
VYSMAHNI , NA TY BLÁBOLY TADY NENÍ NIKDO ZVĚDAVEJ ! :-! >:-[]
Avatar - Ondore
11. 11. 2014 23:33
Re: 5-ročný cyklus
Máš pravdu, včera oslávil 2 roky čo sa predáva, moje údaje sú zrejme z nejakého UK webu, kde sa začal predávať až v januári 2013 :*)