Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Caddy Maxi také s pohonem všech kol 4Motion

Ondřej Láník Ondřej Láník 7. 11. 2009 • 08:00
5
4
Užitková divize Volkswagenu nově nabídne netradiční kombinaci 4,875 m dlouhé dodávky s pohonem všech kol 4Motion.

Dva roky po premiéře velkého Caddy rozšiřuje nabídku verze s pohonem všech kol. V segmentu středních dodávek neobvyklé uspořádání pohonu využívá moderní a v řadě osobních automobilů osvědčenou mezinápravovou spojku Haldex 4. generace.

Ve voze je navíc taky dvoudílný kardanův hřídel, tuhá náprava, upravené výfukové potrubí a nová palivová nádrž, zohledňující prostorově náročnější uspořádání zadní podvozkové skupiny. Karoserie, která je proti běžným Caddy delší o 47 cm, dostala ve verzi 4Motion další výztuhy.

Pohon i nadále zajišťuje známý motor 1,9 TDI PD (77 kW, 250 Nm), kombinovaný se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou. Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem 6,7 l/100 km, podle verze. Nejvyšší rychlost činí 164 km/h.

V nabídce budou ryze užitková skříňová provedení, stejně tak jako osobní verze kombi s prosklenou karoserií i komfortnější skoroMPV Life.

Témata
9. 11. 2009 13:29
Re: Pekné
Akurát v tomto prípade už mám problém dotyčnú mašinu nazvať autom. Zrovna včera večer som asistoval pri demontáži tretieho radu sedadiel - ďalšie mínus, túto vec nemeckí konštruktéri odflákli úplne.
9. 11. 2009 13:00
Re: Pekné
gti ti vysvetli ze v danej triede spolahlivejsie nemoze byt >:D a Ada ti vysvetli ako je to francuzskymi a talianskymi autami.......Inac podobnu skusenost mal znamy z vw transporter, to auto malo svoj zivot. Neveril som kym som sa nezviezol.
8. 11. 2009 22:57
Pekné
Je fajn, že ponuku stále rozširujú. Ale toto auto v akejkoľvek verzii by som asi nechcel, parkuje mi pred domom permanentne, má ho sused, a svojimi skúsenosťami s ním ma dostatočne zo záujmu o tento model "vyliečil"...
Bočné posuvné dvere prestali "sedieť" už po pár mesiacoch používania, aby sa zavreli, treba nimi fakt riadne švihnúť, podobne je to spiatymi dverami do batožinovéh priestoru. Občas nenaštartuje, resp. až na niekoľký krát, ale táto chyba "neexistuje", lebo keď to skúšaú v servise, vždy je to vporiadku. Elektrika žije vlastným životom, dáš smerovku vpravo, bliká vľavo, alebo bliká vždy len jedna strana (pravá alebo ľavá, vždy asi podľa vetra), poprípade žiadna, alebo všetky naraz, auto sa občas počas jazdy samo zamkne a niekedy aj nazad odomkne, a celé je vlastne také hravé. Pri výmene žiarovky v zadnom(!) svetle skladali maturitu aj servisáci. A naposledy mu zostal voz pri výjazde z križovatky stáť s rozsypanou polosou...
Čiže ďakujem, nemusím, takto si povestnú nemeckú precíznosť a kvalitu fakt nepredstavujem. Sorry, v tejto triede už radšej Kangoo, Berlingo, Dobló alebo Tourneo, našťastie, vyberať je z čoho.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud