Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Polo: Bonus 25 tisíc Kč na leasing nebo výkup na protiúčet

9. 1. 2011 • 23:11
48
18
Zobrazit náhledy (48)
Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo
VW oživil myšlenku „šrotovného“: mimořádný bonus 25 tisíc Kč se u Pola neomezuje jen na financování od ŠkoFINu, ale i na výkup starého auta protiúčetem.

Zvýhodněná nabídka pro zájemce o některý z finančních produktů ŠkoFINu nebo o výkup starého auta na protiúčet je hlavní novinkou u Volkswagenu Polo. Po započítání 25tisícového bonusu je první cena třídveřového Pola (motor 1,2 12V, výbava Trendline) 224.900,- Kč.

Zároveň se nepatrně zvýšily ceny jednotlivých verzí – v rozmezí 1.000 až 2.000 korun. Například základní provedení tím zdražilo z 248.600,- Kč na 249.900,- Kč.

Polo Trendline má standardně ESP, čtyři airbagy, rádio s CD přehrávačem (motor 1,2 o výkonu 44 kW jen přípravu na rádio), centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, asistent pro rozjezd do kopce a vnější zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie. Vyšší cenu proti konkurenci tedy může základní provedení obhájit bohatší výbavou, než bývá v dané třídě v nejlevnějším provedení obvyklé.

Comfortline má navíc dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, dělená a sklopná zadní sedadla a palubní desku z měkčeného plastu.

Standardem pro Polo je třídveřové provedení, pětidveřová karoserie se nabízí formou dvou zvýhodněných paketů. Společně s elektrickým stahováním zadních oken a klimatizací Climatic je za příplatek 15.600,- Kč, když je klimatizace automatická Climatronic, činí výše příplatku 26.600,- Kč.

Vestavěný navigační systém RNS 310 je za příplatek 12.100,- Kč pro všechny úrovně výbavy.

Volkswagen Polo - ceny zážehových motorů
Zážehové motory1,2 12V1,2 12V1,4 16V1,2 TSI1,4 TSI
Převodovka5M5M5M (7DS)6M (7DS)7DS
Zdvihový objem [cm3]11981198139011971390
Válce/ventily3/43/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/540063/500077/5000132/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000132/3800175/1550-4100250/2000-4500
Max. rychlost [km/h]157165177 (177)190 (190)229
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,114,112,1 (11,9)9,7 (9,7)6,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,55,9 (5,8)5,3 (5,3)5,9
Cena Trendline [Kč]249.900,-266.500,-288.100,-328.200,--
Cena Comfortline [Kč]-279.900,-301.600,-341.700,--
Cena Cross [Kč]-319.600,-341.900,-381.300,--
Cena GTI [Kč]----495.600,-

CrossPolo s terénním vzhledem podražilo o 8 až 10 tisíc korun. Standardem jsou pětipaprsková kola Budapest, která obouvají pneumatiky 215/45 R17, k tomu se přidává o 15 mm zvýšený podvozek. Kliky dveří a kryty zpětných zrcátek jsou lakovány v barvě karoserie, naopak lišty kolem oken, B a C sloupek mají leskle černý povrch.

Výbava Cross vychází z provedení Comfortline. To znamená ESP, čtyři airbagy, rádio RCD 210 s CD přehrávačem, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a výškově nastavitelná přední sedadla. Cross přidává pětidveřovou karoserii, elektrické stahování zadních oken, přední mlhovky (bez funkce přisvěcování do zatáček), volant potažený perforovanou kůží a hliníkové pedály.

Na rozdíl od Pola Trendline a Comfortline není pro CrossPolo určena akce zvýhodňující příplatek za klimatizaci. Zákazník si tak musí připravit plnou výši příplatku – 35.000,- Kč za poloautomatickou klimatizaci Climatic.

Verze GTI zdražila o 5 tisíc korun. Ve srovnání s Comfortline je seznam standardní výbavy bohatší o klimatizaci Climatic, elektronickou náhradu samosvorného diferenciálu XDS, 17palcová kola, sportovní paket karoserie, sportovní přední sedadla a sportovní kůží potažený volant s manuální ovládáním převodovky.

Klimatizace Climatronic je pro Polo GTI v aktuální nabídce za příplatek 16.600,- Kč.

Volkswagen Polo - ceny vznětových motorů
Vznětové motory1,2 TDI1,2 TDI BlueMotion1,6 TDI BMT1,6 TDI1,6 TDI
Převodovka5M5M5M5M (7DS)5M
Zdvihový objem [cm3]11991199159815981598
Válce/ventily3/43/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/420055/420066/420066/420077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]180/2000180/2000230/1500-2500230/1500-2500250/1900
Max. rychlost [km/h]170173180180 (180)190
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,913,911,511,5 (11,5)10,4
Komb. spotřeba [l/100 km]3,83,33,74,2 (4,3)4,2
Cena Trendline [Kč]334.700,-365.200,-378.300,---
Cena Comfortline [Kč]348.100,---378.700,-405.800,-
Cena Cross [Kč]387.700,---418.200,-445.400,-

Ceny uvedené v tabulkách jsou běžné ceníkové ceny při nákupu za hotové. U všech verzí je možné odečíst bonus 25 tisíc Kč při financování od ŠkoFINu nebo odprodeji staršího auta protiúčtem.

Příplatek za převodovku DSG je u všech motorizací mimo 1,4 TSI (kde je standardem) 53.600,- Kč.

Témata
Avatar - Ronault.
10. 1. 2011 00:19
VW to s tou ekologií myslí vážně
VW to s tou ekologií myslí vážně, protože jak jinak si chcete vysvětlit ty jedny ze snad nejvyšíích příplatků za dieselové motory, než že chtějí ovzduší bez sazí...
Avatar - Typhoon
9. 1. 2011 21:43
Sleva?
Když jsem loni v létě kupoval Polo TSI, dostal jsem hned při nabídce od prodejce slevu 25.000,- Kč, potom jsem si ještě vyžádal 2 roky záruky navíc zdarma (5.000,-Kč). Pokud slevili oficiálně, sleví ještě i prodejce?
Avatar - Ji/Ri
9. 1. 2011 20:51
smysl
Každé auto musí dávat smysl..... mi tenhle šuplík pro duchmeny smysl dává....ale je drahý a kvalitou to neobhájí. Jinak souhlas, že vw není ničím výjimečná liga.... To se akorát tady GTI vyonanuje do ztráty vědomí ohledně dvouspojek, 4x4 atd., atd. - viz. článek o C4. Steně jako dává smysl 4stupnový automat u C4, .....
VW těží ze špičkového marketingu a pak, my tady to máme dáno historicky. Prostě z VW jsou v čr v udlení hlavně Gétéíci a jim podobní. Všude jinde je jen volba hodnota/peníze.
Ale proč nenasadit cenu, když jim to tady někdo žere.
9. 1. 2011 19:27
Re: Zaujímavé
ale prd doprodej, normálně se prodávají dvě výkonové verze 1.2 12V
9. 1. 2011 19:25
Re: Výsmech
To by chtělo místo diskusního kovbojství trochu ponětí kolem zájmu o 3dv. auta u nás... kdyby zájem byl, dávno by VW do nabídky akční paket zařadil. Zájem není, není ani akční paket. Nejenom u Pola, ale i u Golfu. No a když budeš ty ceny studovat, podívej se tam na tu větičku o dvou vozech na jednu osobu za rok. Proč asi? Protože sou u nás auta velmi levný a reimport asi nebude oblast, kterou by VW cíleně podporoval..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku