Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019: Rimac C_Two v téměř finální podobě ohromuje vzhledem i výkony

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 4. 3. 2019 • 20:16
38
4
Zobrazit náhledy (38)
Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two Rimac C_Two
Chorvatská společnost Rimac Automobili si pro letošní autosalon v Ženevě připravila evoluci svého elektrického hypersportu C_Two s lehkými retušemi designu i výkonů.

Společnost Rimac Automobili, kterou celosvětově proslavila nehoda elektromobilu, jejímž účastníkem byl slavný moderátor Richard Hammond, představila koncept svého v pořadí druhého vlastního modelu C_Two na loňském autosalonu v Ženevě.

Rimac C_Two se letos do Švýcarska vrací v mírně přepracované podobě. Exteriér vozu se dočkal okem téměř nepostřehnutelných retuší v oblasti aerodynamiky předních i zadních partií. Nejvýraznější viditelné odlišnosti na exteriéru letošního provedení představuje design kol a kombinace bílého odstínu laku karoserie s modrými prvky. Interiér vozu pak přitahuje pozornost díky matnému karbonu a modré kuži.

Základem dvoumístného kupé s rozvorem náprav 2745 mm, celkovou délkou 4750 mm, šířkou 1986 mm, výškou 1208 mm a hmotností 1950 kg je samozřejmě i nadále monokok z uhlíkových vláken, v němž je integrován prostor pro baterie. Tento monokok má spolu se střechou hmotnost 200 kg.

video

Pohon mají na starosti čtyři elektromotory, z nichž je každý umístěn u jednoho kola. Celkový výkon pohonného systému, jehož součástí jsou dvě dvoustupňové převodovky vzadu a dvě jednostupňové převodovky vpředu, má být 1408 kW (1914 k) a není vyloučeno jeho další navýšení. Nejvyšší uváděna hodnota točivého momentu je 2300 N.m.

Rimac Automobili i nadále uvádí pro C_Two schopnost akcelerovat z 0 na 100 km/h za 1,97 s a z 0 na 300 km/h za 11,8 s. Dojezd na jedno nabití má být nově 550 km podle WLTP, zatímco v loňském roce bylo ještě uváděno 650 km podle NEDC. Akumulátor s kapacitou 120 kWh je podle nové zprávy prvkem integrovaným do konstrukce vozu a významně se podílejícím na impozantní torzní tuhosti C_Two.

Společnost Rimac Automobili v současnosti pracuje na vývoji a stavbě prototypů C_Two využívaných pro finální ladění jízdních vlastnosti i výkonů sériového provedení. To se má od vozu připraveného pro letošní ženevský autosalon lišit minimálně. První vozy pro zákazníky mají být k dispozici v roce 2020 a plánovaná je série 150 a více automobilů.

video

Související články

Témata
Avatar - CountachSV
5. 3. 2019 07:27
fešák
Horní polovina zádi připomíná i8, hlavně tvarem světel. Kdyby takhle celá i8 vypadala, bylo by to :yes: :yes: :yes:
Avatar - netcar.xx
5. 3. 2019 00:56
Re: čau lidi... Rakytic Madzukic Modric
Rimac je uzasne auto a spis bych se ptal, jak je mozne ze mala firma udela kladivo na Chirona do ktereho nacpala jedna z nejvetsich automobilek sveta miliardy Eur. Pak bych se zeptal, jestli by Rimac zvladnul kosmicky program a nakonec co jsi kdy dovedl ty, Cicero? Howno, ze?
4. 3. 2019 20:52
Re: čau lidi... Rakytic Madzukic Modric
No, abych se Tuska zastal... Ono je rozdíl dělat specialitku ve 150 kusech celkem a chrlit 150 kusů každých 6 hodin v režimu 24/7.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku