Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi vyhodilo šéfa technického vývoje Wolfganga Dürheimera

Michal Fokt
Diskuze (38)
Proslýchá se, že jeden z největších bossů Audi dostal padáka poté, co nedokázal uvést do života projekt elektrického R8 e-tron.

Jedná se sice o informaci z německého bulváru Der Spiegel, takže by se asi měla brát s rezervou, nicméně zpráva se šíří po celém internetu a Audi se nemá k tomu, aby ji dementovalo. Zdá se tedy, že je pravdivá: šéf R&D (Research & Development) Audi Wolfgang Dürheimer prý dostal padáka.

Důvodem tohoto kroku byla údajně neschopnost dotáhnout do konce projekty Audi A1 e-tron s rotačním motorem a R8 e-tron, jejichž vývoj nechal zastavit. Proslýchá se ovšem, že jde o důsledek dlouhodobého tření ve vedení firmy, které trvá víceméně od nástupu Dürheimera do funkce v září 2012. Šéf technického vývoje Audi prý provedl změny ve struktuře designérského oddělení, které se nelíbily vedení Volkswagenu a šéf VW Group Martin Winterkorn prý nebyl spokojen ani s tím, jaký design pod vedením Dürheimera vzniká. Jinak řečeno si prostě s Dürheimerem nesedli...

Těžko zatím soudit, jak moc je změna ve vedení R&D značky "padákem", o budoucnosti Dürheimera totiž zatím nejsou žádné zprávy a z podobných míst se namísto výpovědi odchází většinou na nějaké klidnější posty v rámci koncernu, tím spíš, že si Dürheimer předtím udělal jméno za dobu svého působení u Porsche, kde rozjel projekt Cayenne, ale i u Bentleye, kde stál opět za projektem SUV, nemluvě o jeho angažmá u Bugatti.

Po dobu vyřešení personálního obsazení pozice šéfa R&D Audi přebírá prozatím dohled nad činností oddělení šéf výzkumu a vývoje celé skupiny Volkswagen Ulrich Hackenberg.

Michal Fokt
Diskuze (38)
Avatar - Ham.
24. 6. 2013 12:25
Re: Kde ste?
Pokud je ten pán takový génius jak jej líčíš tak se obratem uchytí u BMW nebo MB a bude tam guru technického rozvoje, který je posune do další etapy vývoje a pak ti dám za pravdu. Ovšem pokud se maximálně prodá někam na východ a bude tam vyvážet informace ke kterým měl přístup nebo začne podnikat v cestovním ruchu tak jen potvrdí diagnozu o tvém mindráku z VW.
A předmětem "sporu" není ani zastavení e-tronů ani další domněnky uváděné v bulváru, ale platforma MSB od Porsche a její použití/nepoužití pro novou A8.
:-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2013 01:37
Re: Kde ste?
NEvíte - já z něj "mindrák" zcela jistě určitě nemám. Jen NEstrkám hlavu do písku před "tisícem" info a článků atd. jaký je to člověk - toť vše :-|
Evidentně vůbec NEtušíte NEznáte životopis kariéru WOLFGANGa DÜRHEIMERa - jinak byste takovou bubost nenapsal ;-)
A vyhodit tak nadprůměrného schopného člověka s takovou kariérou po 10ti měsících (když navíc rozhodl spíš SPRÁVNĚ - viz MT), to je fakt HLOUPOST
Vaše "plácání" o Ženě a život apod. na téhle (velmi pravděpodobně) HRUBÉ CHYBĚ ze strany WINTERKORNa nic ne(z)mění (je to o to "absurdnější", že W.D. dál stál za svými přístupy a názory a v audi aplikoval jen to s čím tam přišel/nastoupil + "chaosu", rsp. skluzům ve vývoji dle všeho spíš PROSPĚL!). NEJ-ABSURDNĚJŠÍ je fakt, že Dürheimer měl být (pravděpodobným) WINTERKORNovým (který je už v "pozdním důchodu" - táhne mu na 67) nástupcem!
PODIVNÝ "stařecký vrtoch"! A pokud na povrch ne"vyleze" něco "zásadního", (asi) jen TĚŽKO budete hledat pro svůj názor oporu. Tady prostě vedení udělalo CHYBU, tohle se vskutku NEdělá - viz (správná) připomínka od Hammunasakra(y) - přesně před rokem vedení VW jmenování Dürheimera (při těch "rošádách" ve vedení firmy) popisovalo jako zcela ZÁSADNÍ věc - a po 10ti měsiích ve funkci člověku jeho reputace a minulosti udělají tohle?!? BEZ zjevného důvodu? (resp. nejspíš proto že je VÍC v realitě než Winterkorn? SMUTNÉ
Avatar - Ham.
23. 6. 2013 22:45
Re: Kde ste?
Vím, že máš nepřekonatelný mindrák z Piecha/VW/Audi, takže určitě máš v rukávu nějakou bajku o zlém Piechovi a hodném, geniálním a nedoceněném Duerheimerovi. Nicméně, prosím, napiš ji do časopisu Žena a život.
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2013 00:31
Re: Kde ste?
Vím že jste (tak trochu) "VWaudifanatik", ale tady jste (dle všeho - dle dostupných info) NE"trefil stodolu" ;-)
22. 6. 2013 22:42
Re: Chaos v anglictine
Přesně, já jsem přečetl jen bulvár a už jsem supěl, takže mi "design" ušel. Fokt by měl vědět, že oddělení designu podléhá Wolfgangu Eggerovi a ten zas Walterovi de Silva - a bez požehnání představenstva VW AG se nikdo ani neuprdne. Vlastně se divím, jak by mohl zaříznout elektromobily sám. Spíš jim nesedí jeho názory a tak si našli hůl.