Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 2 AT a GT se do USA nepodívají, jsou prý příliš malé

Ondřej Chamilla
Diskuze (12)
Žádné BMW s pohonem předních kol, tedy 2 Active Tourer ani 2 Gran Tourer, se zatím do USA nepodívá. První bude až příští generace SUV X1.

Rodinná MPV jsou v USA průměrně o kus větší, než v Evropě, a hlavně proto se do Spojených států podle všeho nepodívají BMW 2 Active Tourer a Gran Tourer. V rozhovoru pro Automotive News to na ženevském autosalonu prozradili zástupci bavorské automobilky. Běžné vozy se sedmi sedadly jako Honda Odyssey či Chrysler Town & Country mají v USA kolem pěti metrů a zákazníci by tak nejspíše nepřijali sedmimístný německý automobil s délkou 4.557 mm, konkrétně model 2 Gran Tourer.

Rovněž menší Active Tourer by prý Američanům nebyl po chuti, takže zatím žádný model BMW s pohonem předních kol nepřekročí Atlantský oceán. Ostatně jediným podobným vozem, který se v zámoří prodává, je Mercedes-Benz B, ovšem pouze v elektrické variantě.

Prvním BMW s předním pohonem, jež přijde na americký trh, bude malé SUV X1, které stojí na stejné platformě jako ona MPV a bude bojovat s Range Roverem Evoque a Mercedes-Benzem GLA. Tam však není jasné, jestli nebudou k dispozici pouze varianty 4x4. USA se tak nájezdu předokolek od BMW ještě chvíli ubrání.

Ondřej Chamilla
Diskuze (12)
11. 3. 2015 22:03
Re: Skutocny dovod
Muze byt, ale vysvetlit se to da mnoha zpusoby. Treba i tak, ze zatimco evropan si koupi malou premiovku, ktera mu nabidne veskere kvality vetsich modelu, tak american potrebuje co nejvetsi a nejokazalejsi auto, aby kazdy videl, kolik zaplatil, pripadne protoze se prece nebude mackat v nejake krabicce. Ja sice v americe nebyl, ale i kdyz jsem ochoten verit tomu, ze tam mnoho lidi kupuje draha auta "prirozene", tak si stejne myslim, ze i tam zije spousta pozeru a je jedno, jestli to jsou zakaznici autobazaru, nebo zbohatlici.
10. 3. 2015 13:12
Re: Skutocny dovod
Myslim ze v poslednej vete si to vystihol presne. Preto sa v amerike nepredavaju premiove znacky v socialnej vybave tak ako v europe a hlavne v tej vychodnej. Clovek ktory chce dobre vybavene auto, ten si kupi strednu triedu v poriadnej vybave a ma vystarane. Ludia si nepotrebuju budovat image znackou. A ten co ma na kvalitne vybavenu premiu, ten zvacsa cenu neriesi. Preto nema zmysel vozit sem drahe a male premiove auta, ktore s luxusom maju pramalo spolocneho.
10. 3. 2015 10:56
Re: Skutocny dovod
No pokud by to bylo tak, jak pravi tva osmnactileta zkusenost, tak by nebyl duvod v americe prodavat premiova auta, natoz supersporty a domaci znacky, jako Cadillac a Lincoln by neexistovaly. Samozrejme, ze pristup k luxusnim autum tam muze byt trochu odlisny, jako v kazde bohate zemi, tj. ze tam ziji lide, kteri jsou na penize zvykli po generace, pripadne si tam drahe auto nekupuji kvuli pocitu, ze maji neco lepsiho, ale tak nejak prirozene koupi a neresi.
10. 3. 2015 07:19
Re: Skutocny dovod
No, po 18 rokoch zivota v amerike si uz snad mozem dovolit povedat svoj nazor ;-)
Netvrdim ze vsetci su rovnaki, to ani nejde ale v globale plati to co som povedal. Poznam dost bohatych ludi, ktori si mozu dovolit jazdit prakticky akymkolvek autom na ktore ukazu prstom a jazdia pritom obycajnymi modelmi. Auto je v USA klasicky spotrebny tovar a ludia skratka neriesia kto cim jazdi. Ja napriklad jazdim lepsim autom ako moj sef, ktory ma o dost vyssi plat. Co je na tom divneho, kazdy ma ine priority. Moj znamy je advokat a jazdi starym passatom, no bicykel ho stal urcite viac ako to auto.
9. 3. 2015 22:05
Re: Skutocny dovod
Upřímně miluju, jak někdo dokáže shrnout národní mentalitu do pěti řádků. Američani se nevytahujou, neřeší, jsou skromní, pracovití, nezávidí. Není žádný rozdíl mezi Minnesotou a Californií. Všude je to stejný.