Ford F-150 Raptor podle představ japonského úpravce je úchvatný i děsivý zároveň
Ford F-150 Raptor je ve své standardní podobě, v níž opouští brány automobilky, výkonným a robustním terénním vozem.
Zástupce tradiční modelové řady F-150, k jehož pohonu slouží přeplňovaný 3,5litrový vidlicový šestiválec EcoBoost s výkonem 335 kW (450 k) a točivým momentem 691 N.m, si však vzala do parády japonská společnost TRA Kyoto, jejíž zakladatel se úpravám automobilů věnuje od osmdesátých let dvacátého století, a výsledkem je extrémně snížený a rozšířený pick-up.
Za pojmenováním Pandem Rocketbunny se teď ukrývá Ford F-150 Raptor, který zaujme odstínem svého laku karoserie a především proměnou svého designu. Nový je přední nárazník, ale hlavní pozornost přitahuje masivní rozšíření předních i zadních blatníků, které původní díly nenahrazuje, ale jen doplňuje.
Pozornost pak vedle samotné úpravy karoserie přitahuje i výrazné snížení pick-upu, které prakticky znemožňuje výlety mimo zpevněné vozovky, s čímž silně kontrastují použité pneumatiky značky Toyo Tires na šestipaprskových litých kolech.
Pandem Rocketbunny má být součástí stánku značky Toyo Tires na letošním lednovém autosalonu v Tokiu, kde se veřejnosti představí po boku driftovacího speciálu Hoonicorn V2.