Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai chystá evoluci designu a konkurenta BMW řady 3

David Bureš
Diskuze (65)
Designérský směr, který naváže na Fluidic Sculpture, automobilka interně nazývá Fluidic Precision.

Nová generace Hyundai Genesis by mohla cílit na BMW řady 3, tento automobil by měl být rovněž nabízen s pohonem všech kol. V rozhovoru pro server Automobile to řekl generální ředitel Hyundai America John Krafcik.

Na otázku, zda jihokorejská automobilka chystá vůz, který by porazil BMW řady 3, Krafcik odpověděl, že pravděpodobně ano. Generální ředitel amerického zastoupení Hyundai k tomu dodal, že firma přemýšlí, že by příští generace Genesisu Coupé mohla konkurovat BMW řady 3 (v případě kupé zřejmě řadě 4).

Příští generace Genesisu sedan pak bude nabízena i s pohonem všech kol. Podoba tohoto budoucího automobilu bude ještě letos naznačena ve formě konceptu.

Automobilka dále zvažuje, že by začala vyrábět prémiový crossover, naopak na otázku, zda bude Hyundai vyrábět kabriolet Krafcik řekl, že pravděpodobně ne. V plánech není ani minivan nebo konkurent Nissanu Murano CrossCabriolet. „Myslím, že tento segment necháme Nissanu,“ uvedl Krafcik na téma otevřeného crossoveru.

Hyundai také počítá s evolucí svého současného designérského trendu, z Fluidic Sculpture se tak stane Fluidic Precision. Tento směr má být dle slov Krafcika vyzrálejší a méně extrovertní. Už o křivkách nové generace Santa Fe generální ředitel Hyundai tvrdí, že jsou vyzrálejší.

Prvním vozem, který Fluidic Precision naplno využije, bude pravděpodobně budoucí generace Sonaty. Ta se má dle zpráv z letošního března začít prodávat v roce 2014.

V minulosti Hyundai zvažovalo, že by vytvořilo novou prémiovou značku Genesis. Plánů na ní se však automobilka vzdala, protože by její vytvoření bylo moc nákladné. Kvůli nutnému vytvoření speciálního místa u prodejců by totiž vzrostla cena takového vozu, aby se automobilce vyplatil.

Pod prémiovou značkou se měly prodávat aktuální generace Equusu a Genesise. O Equusu pak Krafcik prohlašuje, že si jej zákazníci významně pochvalují. Pokud by Equus byl samostatná značka, byl by v hodnocení spokojenosti se zákaznickým servisem mezi značkami číslo dvě, hned za Cadillacem, tvrdí generální ředitel Hyundai America.

David Bureš
Diskuze (65)
Avatar - Machýrek
25. 7. 2012 19:49
Re: Za 20 let?
Diky za pripomenuti, kdo si dnes vzpomene... D11 byl prvni krok Audi smerem k premii, sice zdaleka nedosahovala urovne konkurentu, na ktere mirila, ale uz tehdy slusna marketingova masaz udelala sve, takze majitelu si nasla dost i u nas, delal s ni paradu napr. pan politik Kalvoda.
Avatar - Alpinis182
25. 7. 2012 19:47
Re: kopycentrum
... jistě, máš pravdu, ale v takovýmhle světě právě žijeme...
25. 7. 2012 19:30
technologická převaha evropy nad zbytkem světa je (bohužel)
když bude kia chtít a bude se jí to rentovat, postaví bmw 3,4,5,6,7,8,9,10 ... a vy s tím nenaděláte vůbec nic. >:D >:D >:D
25. 7. 2012 17:50
Re: Za 20 let?
Audi bylo tady [odkaz] korejci tady [odkaz] a francouzi tady [odkaz] nebo tady [odkaz] podle toho, jak se na to chces divat.
25. 7. 2012 14:58
Re: kopycentrum
Spíš bych řekl, že za 5 let mohou nabízet auto, které se může vyrovnat zavedeným prémiovým reprezentantům, ale to nebude automaticky znamenat etablování v prémii.