Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i10: Nejlevnější auto českého trhu stojí 139.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (25)
Doprodej několika desítek skladových i10 před faceliftem vrací nejnižší cenu nového auta na počátek 90. let.

Ještě než přijde modernizované provedení Hyundaie i10 s upraveným designem a novými motory, má český dovozce vozů značky Hyundai zajímavou nabídku pro všechny zájemce o velmi levné nové auto do města.

Končící provedení Hyundaie i10 s čtyřválcem 1,1 12V Epsilon o výkonu 48,5 kW se doprodává za akční cenu 139.900,- Kč. To je suverénně nejnižší cena za nový vůz na českém trhu. Konkuruje mu pouze Renault Thalia prodávaný za 149.900,-Kč.

Malý pětidveřový hatchback i10 je k dispozici s jediným stupněm výbavy. Ten v základu obsahuje ABS, EBD, airbag řidiče, imobilizér, přípravu pro autorádio se čtyřmi reproduktory a anténou, tónovaná okna, ochranné boční lišty a dojezdovou rezervu.

Skladové vozy vybavené manuální klimatizací a s karoserií s metalickým lakem se ještě v listopadu doprodávaly za 169.900,- Kč, což z nich dělalo nejlevnější vůz s klimatizací na českém trhu. Podle aktuálního ceníku by takový vůz momentálně stál 149.900,-Kč. Skladová zásoba je však velmi omezená.

Hyundai i10 na českém trhu (prosinec 2010)
Motor1,1 12V
Převodovka5M
Zdvihový objem [cm3]1086
Válce/ventily4/3
Nejvyšší výkon [kW/min-1]48,5/5500
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]98/2800
Max. rychlost [km/h]151
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,6
Komb. spotřeba [l/100 km]5,2
Cena i10 [Kč]139.900,-

Nejmenší Hyundai vstoupil na český trh v květnu roku 2008. Tehdy se zákazníci mohli rozhodovat mezi zážehovým čtyřválcem 1,1 l a vznětovým tříválcem 1,1 l. Na výběr byly tři stupně výbav označené Classic, Comfort a Style.

Ondřej Láník
Diskuze (25)
Avatar - skejpa
8. 12. 2010 09:18
Re: DESET DEKA RÁJE
no bodet. mel sem moznost se v tom svezt a neni to vubec spatny. je to zivy, je v tom dost mista a za 140 tisic je to vybornej kup. jen ten design je takovej pro zenskou ale tak proti gustu :-)
Avatar - skejpa
8. 12. 2010 09:16
Re: panda
presne tak. ja kdybych mohl volit, tak vemu umyslne euro 4 oproti 5ce. Na 99% to pojede lip...
6. 12. 2010 08:59
Re: panda
Pokud se něco nezměnilo od doby, kdy jsem si k tomu něco načetl, tak ten systém LEZ (nízkoemisních zón) je nastaven na Euro 2, maximálně Euro 3 (Londýn). Auta, která splňují Euro 4 (respektive diesely s Euro 3 a DPF), dostanou zelenou známku, stejně jako auta s Euro 5. Ale i auto s Euro 2 projede takřka "všude". Pochybuju, že by se auto s Euro 4 (kvůli změně v pravidlech LEZ) někam nedostalo dřív, než objektivně skončí jeho životnost (myšleno auta).

EDIT: U auta s benzinovým motorem stačí k zelené známce v Německu i Euro 1. [odkaz]
6. 12. 2010 07:22
Re: panda
Skladovka- funglovka - tady souhlas.
K čemu Euro 5? Například v Německu vás do centra některých měst pustí jenom, pokud splňujete určitý emisní limit a máte na to známku (myslím že jsou zelená, žlutá a červená).
5. 12. 2010 22:17
Re: panda
Správny kovboj kupuje len za hotové... >:D