Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i20: První fotografie nástupce Getze

Ondřej Láník
Diskuze (41)
Ve třísettisícové třídě malých vozů začne být asi už z kraje roku 2009 ještě více těsno. K letos uvedené Ibize a připravované Fiestě se přidá nové Hyundai i20, které bude na českém trhu soupeřem Škody Fabia.

Klíčovým příspěvkem, rozšiřujícím řadu nové generace vozů Hyundai s kódovým označením obsahujícím písmeno i, bude model i20, jehož první fotografii dnes automobilka zveřejnila. Nástupce velmi populárního modelu Getz bude větší. Zcela nová podvozková platforma má proti předchůdci výrazně prodloužený rozvor a má nabídnout posádce více místa v interiéru.

Automobil vyvinutý v evropském vývojovém středisku skupiny Hyundai-Kia Automotive Group v Rüsselsheimu by se na trh měl dostat v prvních měsících roku 2009.

Technika nového i20 zůstává zatím neprozrazena. Automobilka ale již avizovala, že v Paříži, kde se odehraje světová výstavní premiéra, bude k vidění studie i20 i-blue. Nový turbodiesel 1,4 CRDi má mít výkon 66 kW a maximum točivého momentu 220 Nm. Ve spojení s ručně řazenou šestistupňovou převodovkou se emise CO2 v kombinovaném cyklu dostanou podle výrobce na hodnotu 99 g/km, což odpovídá kombinované spotřebě asi 3,8 l/100 km.

Ondřej Láník
Diskuze (41)
5. 9. 2008 00:02
Re: Corsa
hm...co tam spomynas ten smejd od GM?cele GM je smejd.Vid aj prebratie automobilky daewoo.Jedine co zmenili bol znak na prednej kapote.Doteraz boli modely este vyvinute daewoo-m.Tak ako aj reci ze daewoo bol smejd a pritom pred osamostatnenim vyrabali GM lebo boli jej sucastou.To iste mozem povedat aj o GM...vidiet vzdy v korejcovi kopiu??...... ;-\
4. 9. 2008 22:39
Re: super
Prvních minimálně 10.000km je motor celkem mrtvý, stejně tak kdykoliv při nízkých otáčkách. Jako každej 16V potřebuje točit aby jel. Tim se ho nezastávám jen konstatuji fakt.
4. 9. 2008 13:26
Re: TAVEŇÁK
echt Korea skús SantaFe, ale predaj ? pri kúpe sa ľudia rozhodujú podľa ktovie čoho. Diskusia ku Koleosu, niekto písal, že C Crosser a P 4007 sa dobre predávajú a R Koleos ktovie. Ale v Nemecku za 1.polrok spolu c-Crosser a P4007 nepredali toľko, čo Mitsu Outlander, aj keď citrón sa mi páči viac. A Sorento je tuším medzi 11 a15 tym miestom. Ak bude niekto vyberať aj hlavou, i20 má šancu, ale v tejto triede urobiť cenový rozdiel je problém. Všetci sú okolo 300 tis. Sk, ale pravidlo je u každého niečo za 299.999 Sk s klímou. Problém bude servisný interval a náklady.
Avatar - Pierro
4. 9. 2008 12:28
Re: Bod pro Koreu
važene sudrušky, važeni sudruhovia, važeny spoluobčania... ;-)
4. 9. 2008 09:49
Prorazí
Getz na rozdíl od evropských automobilek nabízí nesrovnatelně lepší motory již v nižších cenových relacích.
Jsem zvědav na nový motor 1,25. Kdo chce za levný peníz dobrý motor, musí kupovat Asii. Tedy i Getze. U evropských automobilek si za podobný motor nehorázně připlatíte.

Jak jsem již napsal. Starý Getz se mně nelíbil a přesto prorazil. Nový Getz se mně líbí a podle mně bude úspěšnější než starý.