Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jeep Cherokee: o 90 tisíc Kč levnější, již od 769.750,- Kč

Diskuze (7)
Stejně jako sesterský model Dodge Nitro, zlevnil i Jeep Cherokee. U Nitra jsou nové ceny nižší o 17 až 77 tisíc Kč, Jeep je ve všech verzích levnější o 90 tisíc.

Jeep Cherokee se na českém trhu nabízí se dvěma motory. Benzinové zastupuje vidlicový šestiválec o objemu 3,7 litru s nejvyšším výkonem 151 kW. Tento motor se dodává standardně se čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Pro zájemce o turbodiesel je k dispozici čtyřválec 2,8 CRD o výkonu 130 kW. Na výběr je šestistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka. Příplatek za automat je 22.500,- Kč (dříve rovných 40 tisíc).

Základní výbava Sport obsahuje balíček elektronických pomocníků – ESP, kontrolu trakce, asistent rozejdu v kopci, brzdový asistent a asistent pro sjíždění kopců. Dále například čelní a okenní airbagy, duální klimatizaci, rádio s CD a MP3 přehrávačem, tempomat, zadní parkovací senzory a mlhovky.

Vyšší výbava Limited přidává palubní počítač, hands-free sadu, měnič na 6 CD, 8 reproduktorů a subwoofer, kůží potažený volant s ovládáním rádia a elektricky nastavitelné sedadlo řidiče.

Verze Sport má 16palcová kola, Limited 17palcová. V obou případech obouvají celoroční pneumatiky. Filtr pevných částic pro dieselový motor je za příplatek 17.400,- Kč, ochranné kryty podvozku za 11.000,- Kč. U verze Limited si lze připlatit za navigační systém MyGig s 20GB harddiskem (+ 34.200,- Kč) nebo za balíček koženého čalounění a vyhřívaných a elektricky ovládaných předních sedadel (+ 45.900,- Kč). Přestavba na verzi N1 vyjde na 24.900,- Kč.

Jeep Cherokee - nové ceny na českém trhu
Motor3,7 V6 4A2,8 CRD 6M2,8 CRD 5A
Zdvihový objem [cm3]370027772777
Válce/ventily6/24/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]151/5200130/3800130/3800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]314/4000410/2000-2800460/2000
Max. rychlost [km/h]193180179
Zrychlení 0-100 km/h [s]---
Komb. spotřeba [l/100 km]11,78,69,4
Cena Sport [Kč]769.750,-799.750,-822.250,-
Cena Limited [Kč]834.750,-864.750,-887.250,-

Diskuze (7)
Avatar - Hory
9. 7. 2008 12:09
Re: Rozporuplný interiér
A navíc o důvod míň, aby se ti tam nějaká smažka snažila tu navigaci "šetrně" vyndat! >:-[]
Avatar - shamal
9. 7. 2008 10:05
Re: Rozporuplný interiér
Koupit tu verzi bez navigace. To originál rádio s CD není špatný a mě osobně se tam taky líbí víc. Navíc přenosná navigace se bezvadně vejde do tý prohlubně uprostřed nahoře... ;-)
9. 7. 2008 09:57
Re: Rozporuplný interiér
A jo seděl jsem ;-) Mají ho u Samohýla ve Zlíně
9. 7. 2008 09:57
Re: Rozporuplný interiér
Ale ne, špatně jste mě pochopili - Jeep má být z tvrdých plastů a ani nemusí být nějak echt opracovaný. Jen ta navigace tam nesedí. Celý interiér vzbuzuje myšlenku, že když se to ušpiní, vemu zahradní hadici a bez rozpaků to tam pořádně vymyju (nadneseno...)a to je samozřejmě dobře. Ta navigace by mi v tom bránila. Měli tam dát třeba přenosnou. Třeba něco od Garminu, co umí pracovat v terénu atd. A ještě by to vyšlo levněji :-)
Avatar - shamal
9. 7. 2008 09:30
Re: Rozporuplný interiér
Seděl v tom někdy někdo? On ten interiér zdaleka není tak strašný. Navíc, viděli jste jak vypadají měkčené plasty nejen v koncernových autech po pár letech provozu? Vám se fakt takový ten špekbuřt líbí? A ten matný lak (tzv. softlak), který nový vypadá úžasně hebce, ale pak se ohmatá a loupe? Tohle bude vypadat furt stejně. Jinak Cherokee je dle mého názoru jediný důvod proč nechtít Dodge Nitro. Ale jak už jsem psal jinde já mám po zkušenostech s Jeepem Cherokee XJ 4.0 tyhle auta rád.