Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Cee‘d po faceliftu: Ceny začínají na 289.980,- Kč, motor 1,4 CVVT má nyní 66 kW (nové foto)

Diskuze (95)
Facelift Kie Cee’d přináší sebevědomější design a také kompletní přestavbu ceníku. Verzi Ready v něm už nehledejte, novinkou je naopak stupeň výbavy Comfort Plus a základní motor 1,4 l o výkonu 66 kW.

Konec verze Kia Cee’d Ready znamená, že z ceníku mizí velmi atraktivní základní model s cenovkou 259.980,- Kč. Nová první cena za Cee’d Active (289.980,- Kč) je ale i tak jednou z nejnižších v nižší střední třídě.

Při srovnání faceliftovaného Cee’du Active s předchozím modelem ale vyjde najevo několik rozdílů. Tím nejmarkantnějším je nižší výkon motoru 1,4 CVVT – 66 místo 80 kW. Maximum točivého momentu zůstává na 137 Nm při 5000 min-1, kombinovaná spotřeba ale výrazně poklesla z 6,1 na 5,8 l/100 km, resp. 5,5 l/100 km se systémem vypínání motoru ISG (+7.000,- Kč). V řádu jednotek decilitrů se snížila také kombinovaná spotřeba ostatních benzinových i dieselových motorizací.

Výbava Active zahrnuje centrální zamykání, rádio s CD/MP3 přehrávačem, USB portem a ovládáním na volantu, dělená zadní sedadla, palubní počítač, elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách a šest airbagů. Novinkou jsou výškově nastavitelná obě přední sedadla a kliky dveří v barvě karoserie, chybí naopak klimatizace (+25 tisíc Kč). Po započítání příplatku za klimatizaci je základní Cee’d s motorem 1,4 CVVT o 5 tisíc Kč dražší, než byla akční cena srovnatelně vybavené verze při doprodeji předfaceliftových modelů, u 1,6 CVVT je pak cena stejná.

Kia Cee'd facelift - ceny benzinových motorů
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT2,0 CVVT
Převodovka5M5M (4A)5M (4A)
Zdvihový objem [cm3]139615911975
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/600093/6200105/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200186/4600
Max. rychlost [km/h]180192 (187)205 (195)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,8 (11,9)10,4 (10,4)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,8/5,56,3/5,9 (6,6)7,0 (7,5)
Cena Active [Kč]289.980,-314.980,--
Cena Active Plus [Kč]329.980,-354.980,--
Cena Comfort [Kč]354.980,-379.980,--
Cena Comfort Plus [Kč]394.980,-419.980,-459.980,-
Cena Exclusive [Kč]-459.980,-499.980,-

Nižší hodnoty spotřeby platí pro vozy s manuální převodovkou a systémem ISG.

Výbava Active Plus (o 40 tisíc Kč dražší) přidává standardně klimatizaci, dále dálkový ovladač centrálního zamykání, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka s kryty v barvě karoserie, aktivní opěrky hlavy a bederní opěru na předních sedadlech. Příplatek za tempomat a přední mlhovky je 16 tisíc Kč, Bluetooth hands-free a připojení na iPod stojí navíc 10 tisíc Kč.

O dalších 25 tisíc Kč více stojí verze Comfort s vyhřívanými předními sedadly a čelním sklem pod stěrači, předními mlhovkami, elektrickým stahováním zadních oken a kůží potaženým volantem a hlavicí řadicí páky. Comfort Plus (+40 tisíc Kč) přidává litá 16palcová kola místo ocelových 15palcových, dvouzónovou klimatizaci, ESP, asistent pro rozjezd do kopce, elektricky sklopná zpětná zrcátka a boční směrovky integrované v jejich krytech.

Nejvyšší výbava Exclusive má 17palcová kola, zatmavená okna, připojení na iPod, Bluetooth hands-free, tempomat, zadní parkovací senzory a sportovní paket – přední a zadní nárazník, maska chladiče, hliníkové pedály a přístrojový štít ve sportovním designu. Kožené čalounění je za příplatek 15 tisíc Kč.

Kia Cee'd facelift - ceny dieselových motorů
Motor1,6 CRDi lp1,6 CRDi hp2,0 CRDi
Převodovka5M5M (4A)6M
Zdvihový objem [cm3]158215821991
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/400085/4000103/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]235/1750-2500255/1900-2750305/1800-2500
Max. rychlost [km/h]172188 (180)205
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,011,0 (12,3)10,3
Komb. spotřeba [l/100 km]4,34,5 (5,6)5,4
Cena Active [Kč]344.980,-359.980,--
Cena Active Plus [Kč]384.980,-399.980,--
Cena Comfort [Kč]409.980,-424.980,--
Cena Comfort Plus [Kč]449.980,-464.980,-504.980,-
Cena Exclusive [Kč]-504.980,-544.980,-

Faceliftované kombi Cee’d SW je o 25 tisíc Kč dražší než pětidveřový hatchback, nabídka motorizaci je stejná.

Třídveřový Pro_cee’d je o 15 tisíc Kč levnější než pětidveřový Cee’d. Přebírá veškeré novinky od Cee’du, včetně motoru 1,4 CVVT (66 kW), zůstává však bez nového designu přídě.

Diskuze (95)
5. 9. 2009 10:37
Re: ... a shrnovačka?
jj, bude to fajn :yes: Myslím nám ten Frankfurt hodně napoví.
5. 9. 2009 08:51
Re: základní motor 1.4
Ale oni to totiz vedia, ze tam chyba je, je tam schvalne, v nemecku trebars cakaju od 'znizeneho' vykonu v zakladnej verzii vyssie predaje kvoli poplatkom za vyssi vykon, takze tam supli papierovych 66, ale podla roznych testov co som cital, to auto jazdi skoro tak isto ako silnejsia verzia.
4. 9. 2009 17:34
Re: ... a shrnovačka?
A to je na tom to smutne... majitel Renaultu Megane, nema nejmensi pravo vysmivat se majiteli Ceedu, neb maji auta v naprosto stejne tride, kvalite a cenne... a radoby argument na tema Korea? Ubohost... Kde byli Japonci a kde jsou dnes... vse je otazka vyvoje a financi.V techto dnech je stejne "tvrdacke" zesmesnovat Cinu a jeji plagiaty, ale za 20-30 let... jsem zvedav, pze se toho nejspis doziju.Cina ma jedno obrovske plus narozdil od ostatnich statu a tj. levna pracovni sila, v kombinaci (i s treba licencnim know-how) a dostatkem financi je jen otazkou blizke budoucnosti, nez vyjede z jejich linek auto konkurenceschopne tem Evropskym - v evrope prodavanym.To je proste vyvoj.Z ojetin jsem taky vyleceny... jen jednou v zivote jsem dal za ojetinu lehce pres 200tis a opakovat se to jiz nebude... chtel jsem se vozit v aute stredni tridy, ale za jakou cenu... dnes si radsi koupim nizsi stredni Korejsou, Francouzskou, nebo kteroukoliv jinou, ktera mi nabidne nejlepsi pomer ceny/uzitku/kvality/vybavy pze za svych 400 chci co nejvic - takze nepripadaji v uvahu oholene verze premiantu.Na co mi bude premiant s 80k motorem bez klimy - jo jasne na masaz vlastniho ega, ale ten kdo se vyzna, hlavou mu jiste probehne - hehe, svorcak co si koupil holatko, aby mohl rict ze taky jezdi v premiantovi.Ale ja si radsi koupim nepremii s vykonejsim motorem za stejnou cenu, chytrak me vysmeje, ze jsem svorcak, ale ja ho v jeho kare s 80k svoji "svorckou" rozmydlim jak nic >:D A on se pak muze treba mazlit s plasty :-)
Avatar - saldy
4. 9. 2009 16:24
Re: ... a shrnovačka?
jj souhlas, meganysti a cedníci se spolu často dohadujou, jen bych doplňil, že já osobně bych bral klidně nového megana nebo ceeda v bohaté výbavě a silnějším motorem než nový oholený fokus nebo pár let ojeté BMW3, je to každého svobodná volba jak se rozhodne ;-)
4. 9. 2009 16:04
Re: ... a shrnovačka?
No, vzhledem k tomu, ze jsem mel moznost sedet jak v nove Kii Ceed, tak v novem Meganu (zkousel jsem ho, neb byl v cenove hladine, ktera mne zajima) a taktez v kolegove 308SW tak mam moznost srovnavat a jak jsem napsal... Megane nicim nevynika, realitu podvozku neubijes svymi pseudoargumenty a ESP je u R prave pro tu jeho kvalitu - co nezvlada konstrukcne to dohani elektronika... jednoduche.Proste Megane je stejny lowend jako kterykoliv Korejec at cenou, ci zpracovanim... jen ty atm. motory ma horsi, nez Korea ;-) Co se tyka spolehlivosti, prosel jsem si TUV a mas pravdu - uznavam, v ruznych tridach je R vzdy o par mist lepsi nezli P.Co se tyka meho snu... clovece uz se tu par chytraku jako ty naslo, co si ukajeli svoje ego na mem snu, ale me nebavi snit o nedosazitelnem - byt zrovna Forte Coup nedosazitelny je vzhledem k jeho planovanemu prodeji na trzich jinych nez starokontinentalnich :-! Napsat si do snu Veyron v edici SANG umi kazdy trotl, ale ten sen si vezme na 100% do hrobu.Dal by me zajimalo, kde jsi vzal patent na urceni meritka kyce?! Podivej diskutere, verim ze v mnozstvi lidi z tveho okoli a dale i z mistnich prispevovatelu - se najde jiste hromada tech co budou tvrdit, ze tvoje modla je kyc - pro me treba zrovna interierem... na toto tema nema cenu diskutovat kazdy ma totiz svuj vlastni pohled a vkus.A motory? Pouze Renaulty s prodomkem RS v sobe maji srdce na urovni, ale nestoji 309 tisic jako tvoje modla.Takze v dane cenove relaci je stupen urovne vyrobcu a jejich motoru nasledujici - KIA, RENAULT, PEUGEOT - Kia proto, ze za nizkou cenu nabizi moderni techniku s promenlivim casovanim ventilu a nadstandardnimi vykony/cm3 a Peugeot prohrava diky cenove nekonkurenceschopnosti.Dalsi znacky netreba resit, pze pochybuji, ze ten kdoz v kapse nosi vice penez (nez teoreticky maximalni moznou castku, kterou "obycejny" obcan muze 2-3 za zivot v teto korupci prolezle zemi uvolnit - tj. tech max. 400tis.) bude vybirat zrovna v techto vodach... od tohu tu mame jine krale nizsi stredni.