Mercedes-Benz: zvýšení prodeje v ČR díky novým modelům
Za první čtvrtletí 2006 bylo v ČR prodáno 407 osobních Mercedesů, což představuje nárůst 50 % oproti stejnému období v r. 2005 (271 ks). Ještě větší nárůst byl zaznamenán v samotném březnu 2006, kdy bylo prodáno 157 vozidel. To oproti březnu 2005 (100 ks) znamená dokonce 57% navýšení. Hlavní podíl na skvělém výsledku mají především nové modely. „Jsme rádi, že se potvrdil předpoklad úspěchu vlajkové lodi – nové Třídy S.
"Velmi příjemně nás překvapil nástup zcela nové modelové řady Třídy R a těší nás samozřejmě neutuchající zájem o veleúspěšnou Třídu M.“ uvedla vedoucí prodeje osobních vozidel Mercedes-Benz v ČR paní Martina Jandečková.
Sečteme-li osobní a lehká užitková vozidla prodal Mercedes-Benz za první čtvrtletí celkem 779 automobilů, ale celých 313 vozů z tohoto počtu bylo prodáno v březnu. Mercedes-Benz je nejprodávanější premiovou značkou na českém trhu, ale přibližně polovinu prodejů přitom tvoří lehká užitková vozidla, včetně klasických dodávek.
Tisková zpráva uvádí také v březnu meziročně zvýšený počet prodaných vozidel Smart o 20 %. V praxi to znamená, že se prodalo místo pěti loňských vozů celkem šest Smartů (dva ForTwo a čtyři ForFour).
Podrobnější výsledky prodeje automobilů za první čtvrtletí roku naleznete v článku zveřejněném minulý týden.