Nissan GT-R 2011: O půlsekundu rychlejší sprint
Modernizovaný Nissan GT-R se poprvé představil na autosalonu v Paříži. Zde se ale návštěvníci mohli pouze seznámit s úpravami vzhledu, z nichž nejviditelnější je nový design přídě.
Bližší informace o technice ukryté pod karoserií si Nissan nechal na později a až v druhé polovině října odhalil změny provedené pod kapotou. Agregát VR38DETT, 3,8litrový šestiválec biturbo, posílil z 357 na 390 kW při 6400 min-1. Maximum točivého momentu má u modelu 2011 hodnotu 612 Nm mezi 3200 a 6000 min-1, to je zlepšení o 24 Nm.
Stále ale nebyly zveřejněny žádné informace o jízdních výkonech modernizovaného GT-R. Až na přelomu listopadu a prosince vydala japonská automobilka stručnou tiskovou zprávu, která uvádí, že čas potřebný k zrychlení z 0 na 100 km/h se zkrátil z 3,5 s na 3,0 s.
Tohoto času bylo podle tiskové zprávy dosaženo na závodním okruhu v Sendai ve dnech 12. a 13. listopadu. Nissan GT-R v sériovém provedení pro rok 2011 na standardních pneumatikách dosáhl v obou dnech, kdy bylo oblačno a teploty 14,9 a 18,6 °C zrychlení z 0 na 100 km/h za rovné 3,0 s. Vůz byl při měřených jízdách v režimu R mode, který umožňuje maximální možnou akceleraci.