Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan GT-R chce být luxusním autem

Michal Fokt
Diskuze (12)
Ne, teď není řeč o tom chystaném. Aktuální generaci čeká jedna možná docela radikální proměna, chce se stát prémiovým granturismem!

Vzpomínáte ještě na verzi Nissanu GT-R s označením Egoist? Je to už skoro pět let, ale jednalo se o první pokus automobilky oslovit ty (japonské) zákazníky, kteří vyžadovali od sportovního a poněkud spartánského sporťáku více luxusu. Nyní se zdá, že se tato idea vrací v plné síle a neomezí se pouze na zemi vycházejícího slunce.

Má to něco společného s avizovaným posledním důkladným faceliftem gétéerka, jenž přijde buď napřesrok nebo v roce 2017. Pokud jste přemýšleli, co by ještě GT-R mohl ve světě sportovních aut dokázat, pak vězte, že další rekord na Nürburgringu to nebude. Manažer projektu GT-R Hiroshi Tamura prozradil Top Gearu, co na nás pro zbytek éry čeká.

Tamura a jeho tým prý usilují o to, aby se GT-R změnil v "prémiovější" auto! Nikoli líbivé, ale skutečně prémiové, což má být asi narážka na růžového a červeného Egoistu. Hiroshi nepopírá, že jsou ještě možnosti, jak vylepšit ovladatelnost a jízdní vlastnosti, ale hlavní důraz bude kladen na omezení hluku a vibrací a zapracuje se také na jízdním komfortu. Očekávat lze také použití kvalitnější kůže i plastů nebo lepšího audiosystému.

Michal Fokt
Diskuze (12)
22. 12. 2015 08:17
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
aha takze podle tebe je lepsi mit ve sportovnim aute nadrze na zemni plyn ? >:D uzasne, videl jsi nekdy jak velke ty nadrze jsou a kolik se na ne da ujet klidnou jizdou? a ted si predstav ze pojedes trosku ostreji, to se teprv bude dat mluvit o par koleckach na okruhu ;-)

jednoduse benzinaky maj predsebou tak 25-35 let zivota kdy budou postupne nahrazovane alternativama v podobe hybridu, plug-in hybridu a elektromobilu, a naftaky tak sotva 20-25 let, a jen tak mimochodem kvalitne udelany plugin ci elektromobil maj vpodstate velice podobne vlastnosti jako atmosfericke motory, tedy krasny linearni zatah, pridavaji par vyhod jako ze tahnou krasne odspodu a to odspodu uplne, a naopak pridavaj neduh v podobe ktery trapi nejvice zarytych petrollheadu, a to ze nemaji ten zvuk, jenze ten zvuk jiz dnes spousta aut resi i v tech benzinech zvukem z repraku
Avatar - Machýrek
21. 12. 2015 23:35
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Dokud bude nabiti trvat radove hodiny, tak vydrzi, a nemam strach ani potom, co (predpokladam ze jednou nastane) se doba nabiti zkrati na radove desitky/jednotky minut. I pak si ten spalovaci motor v necem koupis. Stejne jako si muzes koupit kone a jezdit si na nem, pokud te to bude bavit ;-)
21. 12. 2015 20:23
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
No, doufám, že ty spalovací motory vydrží alespoň po dobu, co budu aktivní řidič. Vždyť benzinový spalovací motor nemusí spalovat jen benzín či naftu, velmi perspektivní je třeba zemní plyn, kterého je v zemi obrovské množství a lze jej spalovat s velmi nízkými emisemi. To je budoucnost automobilismu, a ne elektrifikace při tak ubohých vlastnostech baterií, které navíc stojí majlant a mají omezenou životnost! 8-s
21. 12. 2015 20:12
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
jako ze hybridni supersporty nemuzou jezdit delsi dobu po okruhu? a na to jsi prisel kde?

jak nekdo muze zločinne obhajovat auto proti koním? >:D ne lidstvo prece na veky veku jiz zustane verne zazehovim a vznetovym motorum, jsou prece neprekonatelne :-!
21. 12. 2015 18:57
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Nechápu, jak někdo může obhajovat zločinnou hybridizaci sportovních aut! Ano, namontovat silnější elektromotor je jistě snadné, mnohem těžší je jej ale uživit elektřinou. Pak tykové hybridní pseudosporťáky objedou na okruhu dvě kolečka a tím jejich sportovní použitelnost končí >:D