Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan NV2500 Concept: Nové fotografie a bližší informace

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (32)
Již v první polovině letošního listopadu byla odhalena první fotografie konceptu lehkého užitkového vozidla Nissan NV2500, které se nyní představuje na sérii nových fotografií.

Japonská automobilka Nissan tímto konceptem dává jasně najevo své úmysly vstoupit na severoamerický trh lehkých užitkových vozidel. Podle zveřejněných tiskových materiálů chce Nissan spustit prodej sériového modelu v roce 2010 a má být první ze tří užitkových vozů, které se představí v průběhu tří let.

Nissan NV2500 Concept je postaven na upravené platformě „F-Alpha“, využívané modelem Titan. K pohonu má sloužit blíže neurčený zážehový vidlicový osmiválec, pohánějící prostřednictvím pětistupňové automatické převodovky kola zadní nápravy.

Karoserie vozu hlásí příslušnost k značce především provedením masky chladiče. Koncept má celkovou délku 4987 mm, šířku 2023 mm, výšku 2442 mm a rozvor náprav 3750 mm. V blatnících mají své místo dvacetipalcová litá kola.

Vedle vnějšího designu, který odkazuje na klasické americké dodávky, chce koncept zaujmout především svým vnitřním uspořádání, které má interiér uspořádány do tří zón. První zónu představuje prostor pro řidiče a spolucestujícího, druhou zónou je mobilní kancelářské pracoviště uprostřed vozu a třetí zónou je pracovní prostor v zádi vozu.

Přístup do interiéru je na straně řidiče prostřednictvím dveří ve stylu modelu Titan King Cab, kdy jsou za normálními dveřmi ještě jedny krátké, otevírané proti směru jízdy. Na spolujezdcově straně jsou normální dveře, za nimiž jsou po směru jízdy otevírané dveře po přístup do pracovního prostoru. Na pravé straně vozu je nad zadním kolem výklopná stěna, která má sloužit jako pracovní deska. V zádi jsou klasické křídlové dveře dělené v poměru 60:40.

Interiér dlouhý 3204 mm a vysoký 1524 mm má nabídnout prostor, v němž je možno řešit pracovní schůzky a následně i řemeslné úkony. Vedle otočného a posuvného sedadla spolujezdce je ve střední části k dispozici mimo jiné počítač a sklopný kancelářský stolek. V bočních dveřích nákladového prostoru je umístěno nářadí a zadní část konceptu má sloužit nejen k převážení nákladu, ale i jako mobilní dílna.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (32)
Avatar - Dylan McKay
7. 12. 2008 11:50
Re: Luxusní pohřebák.
Kajfiku, nás už budou nosit jen v igelitkách, máme ještě čas... ;-)
Avatar - Dylan McKay
6. 12. 2008 20:32
Re: bral bych hned
Já mám zatím zkušenost s Laguna II. 1,9 dCi, Vel Satis 2,2 dCi, 2x Trafic 1,9 dCi, a Master 2,2 dCi- naprostá spokojenost se všemi! :yes:
A do toho Mastera jsem dokonce omylem načepoval 10 litrů benzínu, pak jsem to dolil naftou, a jak jezdil! >:D
6. 12. 2008 14:27
Re: bral bych hned
Tak dCi je takmer dokonalý - mám síce najslabšiu verziu, ale je to pán motor.
Nizučká spotreba, celkom slušný ťah, nízky hluk, nulová spotreba oleja. Akurát by mohli ešte vymeniť ozubený remeň za reťaz, ten remeň na mňa nepôsobí príliš dôveryhodne...
5. 12. 2008 22:52
Párek v rohlíku
Čím hezčí koncept, tim hnusnější realita. Pro mě je to taková připrcnutá bedna na nějakym offu, ale s timhle někam přijet prodávat buřty, tak by se zákazníci jen hrnuli! :yes:
Avatar - Dylan McKay
5. 12. 2008 22:36
Re: bral bych hned
>:D já to beru jako koncept, mě se líbí ten tvar, jinak bych v tom rád viděl dCi od Renaultu... ;-)