Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Škoda Octavia III 2013 liftback i kombi vyfocena v Chile

Diskuze (213)
Při natáčení reklamy v Chile vznikly první tři fotky nové Škody Octavia III.

Trojice fotek, které zachycují novou Octavii úplně bez maskování, se objevila na fóru Skodachile.com. Autorovi se podařilo vyfotit liftback zepředu i zezadu a pořídit dokonce fotku kombi, které si mladoboleslavská automobilka zatím důsledně hlídala.

Oba vozy se podařilo chilským příznivcům automobilky vyfotit při natáčení televizní reklamy.

Základní rysy liftbacku jsou už dobře známé, především díky našemu článku Nová Škoda Octavia III 2013: Už jsme ji řídili! Odhalení nové Octavie Combi je ale svým způsobem překvapením – tvary zádě totiž do značné míry navazují na Superb Combi. Čtyřúhelníkové zadní lampy u obou karosářských verzí připomínají předchozí provedení Audi A6.

Na základě nové Octavie Combi vznikne i druhá generace oblíbeného modelu Octavia Scout. A chystá se i ostrá Octavia RS. Všechny tyto novinky se představí během roku 2013, stejně jako facelift Superbu a Yetiho. Příští rok v podání Škody proto bude hodně nabitý.

Diskuze (213)
Re: Design se povedl
Ve verzi 4x4 bude vzadu nezávislé zavěšení. :-!
Re: rozmer kol
Nepřekvapuje mne to. Ano, u kvalitní techniky VW je takový nájezd běžný. V okamžiku, kdy rendlík míří do šrotu, Passat (Superb) s motorem TDI je právě zajetý. :yes:
22. 11. 2012 13:50
Re: jedno a to samé
nj, ale I40 i Mazda 6 je o třídu výš než Octavia.A Peugeot301 je otázka kam ji zažadit-min zpracováním se Octávce nepřibližuje ani náhodou.
22. 11. 2012 13:41
První Škoda z nižší střední o které bych asi uvažoval
Tak časem plánuji koupit do rodiny druhé slušné auto nižší střední. No vypadá to, že rozvor opravdu zvětšili. Tak to snad už zahrnu konečně do výběru i Octávku ve verzi s multilink zadní nápravou s nějakým min 120 koňovým benzínem.
Doufám, že se tedy alespoň dorovnají k nynější kokurenci v rámci nižší střední vnitřním prostorem a jízdnimi vlastnosti. V rámci bezpečnosti se jistě zlepší, dnes už skoro všechna nová auta nižší střední mají 5 hvězdiček. I když předpokládám, že cenově asi budou zase mimo-alespoň zezačátku. Nemohu si pomoct, ale ty převisy a malý rozvor nynější verze, to byla fakt hrůza-vím to-tu nynější před faceliftem mám jako služební-na kluzkém povrchu, ani nemusel být moc naložený kufr, fakt radost(někdy jsem si říkal, zda konstruktéři původně neuvažovali, že by měla jezdit zatáčky pozadu).

No nic. Myslím si že multilink mohli mít u všech verzí-nynější ho má.Zvětšení rozvoru vítám-dnes je standartem v nižší střední 265cm.Kdyby šli trochu dál nevadilo by mi to.Přední převis vypadá již kratší a pokud tam budou ty sklopené motory, tak by mělo být konečně více váhy za přední nápravou.Nižší motorizace co do toho chtějí dávat-to je fakt bída-ale člověk si může připlatit aspoň na lepší.Tady např. korejci také mírně zaspali. Např do Ceedů I dávali i benzínové 2l CVVT.Nyní končí na 1.6-což dostačuje vzhledem k váze auta, ale navadil by silnější-zas je úžasná cena.

Jediné co mne na nové octávce trochu dle fotek děsí je zase moc dlouhý zadní převis.Nechápu, že se chce stále Škodovka se svými modely aut tlačit do vyšší třídy než vždy daný model opravdu patří.Prostě to vypadá, že mají konečně slušné auto na nižší střední, ale oni se s tím nespokojí, alespoň zase protáhnout zadek, aby to měřilo přes 4,5 metru alespoň zvenku a mohli zase probíhat debaty, zda tím náhodou nepatří do vyšší střední-samozřejmě, že rozumně uvažující člověk řekne že ne a že zbytečně tímto zabíjí jízdní vlastnosti daného modelu-vnitřkem, který je odvozen převážně od rozvoru zůstane stejný.

Na vyšší střední, na úroveň Pasata patří SuperbII a do budoucna bude patřit Superb III. I když přímé srovnání taktéž často pokulhává. Kdo v Superbu jen na zadních sedačkách ví o čem mluvím. Krátké sedáky a díky tomu i malá nádrž.Přecijen Superb II mohl mít i zadní nápravu z Passata, ale asi jim to VW nedovolili. Jsem zvědav, co bude záměrně na Octavii poníženo, aby nebyla až tak velkou konkurencí Golfu.

Jo jedna věc mi ještě vadí u nynější Octávie a doufám, že to bude v nové verzi taktéž lepší.Jsem drochu delší a když si posunu sedadlo řidiče dozadu, tak abych měl polohu nohou vůči pedálům v ideální poloze, tak přestože si dám sedadlo dost nastojato a volant vytáhnu na max, tak by měl z hlediska ergonomie být u mne ještě tak o 4-5cm blíže.To u Fordu nebo korejců se mi podaří si nastavit ergonomickou polohu vždy dokonale-řek bych, že nynější Octávka má málo utopené pedály.O tlačení středového panelu se nezmiňuji-Octavia není jediným autem, kde mi to vadí-stejně tak např Passat.
21. 11. 2012 22:23
Re: ?
No tak mohlo to skončit nějakou asijskou rozteklinou. Takhle je to ještě dobrý, ne?