Peugeot 3008: Na českém trhu od 479.900,- Kč

Peugeot 3008: Na českém trhu od 479.900,- Kč

 
 

Automobilka Peugeot uvádí na český trh svou letošní novinku, kterou je model 3008. Tento kompaktní pětimístný crossover s pohonem předních kol vybočuje s dosavadní nabídky značky nejen svým označením s dvojicí nul ale i svým designem.

Peugeot 3008 jsme měli možnost vidět poprvé v podobě konceptu na loňském pařížském autosalonu a jeho sériová podoba měla světovou premiéru na letošním autosalonu v Ženevě. Francouzská automobilka s tímto modelem vstupuje do neprobádaných vod a zákazníkům se chystá naservírovat crossover, který svou vyšší karoserii připomíná MPV a schopnostmi podvozku s pohonem předních kol se chce přiblížit kategorii SUV.

Na českém trhu je Peugeot 3008 k dispozici s jednou ze tří úrovní výbavy s označeními Confort Pack, Premium a Premium Pack. Nabídka laků karoserie obsahuje devět barevných odstínů a podle úrovně výbavy dvě různá provedení interiéru, která nesou jména Tramontane (antracitová šedá) a Guérande (světle šedá s modrým odstínem). Čalounění sedadel může být látkové, kožené nebo celokožené včetně palubní desky.

Doporučujeme
Peugeot 3008: První jízdní dojmy

Paleta pohonných jednotek při uvedení na český trh zahrnuje dva zážehové a dva vznětové motory. Příznivce spalování benzinu mají uspokojit motory 1.6 16V VTi (88 kW) a 1.6 16V THP (110 kW). Nabídka turbodieselů zahrnuje agregáty 1.6 HDI FAP (80 kW) a 2.0 HDI FAP (110 kW). K dispozici jsou prozatím pouze manuální převodovky, kterou jsou šestistupňové a pouze v případě motoru 1.6 16V VTi je použita pětistupňová.

Koncem roku 2009 rozšíří nabídku pohonných jednotek ještě turbodiesel 2.0 HDI FAP s výkonem 120 kW a automatickou šestistupňovou převodovkou. Ve stejnou dobu by měla také nastoupit nová verze motoru 1.6 16V THP s výkonem 115 kW, splňující emisní normu Euro 5. Českým zákazníkům tak v letošním roce zůstane odepřena pouze možnost volby motoru 1.6 HDI FAP s robotizovanou šestistupňovou převodovkou.

Peugeot 3008 - ceny benzinových motorizací na českém trhu
Motor1,6 VTi EU51,6 THP EU41,6 THP EU5*
Převodovka5M6M6M
Zdvihový objem [cm3]159815981598
Válce/Ventily4/44/44/4
Nejv. výkon [kW/ot/min]88/6000110/5800115/-
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]160/4250240/1400240/-
Max. rychlost [km/h]185201-
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,88,9-
Pružné zrychlení 80-120 km/h [s]11,89,7-
Komb. spotř. [l/100 km]7,17,4-
Provozní hmotnost [kg]147415341534
Cena Confort Pack [Kč]479.900,---
Cena Premium [Kč]524.900,-569.900,--
Cena Premium Pack [Kč]-619.900,--

Startovací bod pro zájemce o Peugeot 3008 představuje provedení s motorem 1.6 16V VTi a výbavou Confort Pack za základní cenu 479.900,- Kč. První stupeň výbavy je možné kombinovat také s motorem 1.6 HDI FAP.

Základní výbava Confort Pack obsahuje ABS s elektronickým rozdělovačem brzdných sil, systém kontroly stability ESP a ASR, podporu brzdění v kritických situacích se samočinnou aktivací výstražných světel, čelní airbag řidiče i spolujezdce, přední boční i hlavové airbagy, výškově nastavitelné bezpečnostní pásy na předních sedadlech, 2 úchyty ISOFIX k upevnění dětské sedačky, automatickou elektrickou parkovací brzdu s podporou při rozjezdu do kopce Hill Assist, elektrohydraulický posilovač řízení s proměnlivým účinkem a elektronický imobilizér.

Součástí výbavy Confort Pack je standardně manuální klimatizace s pylovým filtrem, autorádio s přehrávačem CD i MP3 a šesti reproduktory, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, mechanická dětská pojistka, elektrické ovládání předních oken, vrstvené akustické čelní sklo, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, zadní sedadlo dělené v poměru 60:40, mobilní podlahu zavazadlového prostoru (možnost nastavení tří poloh). V případě výbavy Confort Pack jsou standardem 17palcová plechová kola.

Druhý stupeň výbavy s označením Premium je k dispozici v kombinaci se všemi čtyřmi pohonnými jednotkami. K již zmíněným položkám přidává například systém Dynamic Rolling Control (omezení náklonů karoserie pro motory 1.6 16V THP a 2.0 HDI FAP), tempomat, automatické stěrače, automatické světlomety, funkci doprovodného osvětlení, přenosnou lampičku v zavazadlovém prostoru, osvětlení prahů předních i zadních dveří, tónovaná boční okna, zatmavené zadní okno, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, odkládací schránky v podlaze před druhou řadou sedadel, dvouzónovou automatickou klimatizaci a 17palcová hliníková kola.

Vrchol nabídky na českém trhu představuje výbava Premium Pack, která je kombinována jen s motory 1.6 16V THP a 2.0 HDI FAP. Její součástí je mimo jiné Pack Info Drive, obsahující Head up displej, adaptivní tempomat, impulsní ovladače displeje a indikátor podhuštění pneumatik. Standardem je i zadní parkovací asistent, osvětlení prostoru pro nohy cestujících vpředu, osvětlená zrcátka ve slunečních clonách, dvě čtecí lampičky pro druhou řadu sedadel, elektrické ovládání zadních oken, elektrické dětské pojistky a prosklená střecha s elektrickou clonou.

Od nižších stupňů výbavy se Premium Pack odlišuje i díky chromovaným krytům vnějších zpětných zrcátek i prahů dveří a nárazníkům, jejichž spodní část má vzhled ochranné lišty. Řada z prvkům nejvyššího stupně výbavy je za příplatek k dispozici i pro výbavu Premium, jako například Pack Info Drive, který přijde na 17.000,- Kč.

Doporučujeme
PŘEDSTAVUJEME Peugeot 3008 – Pan Nezařaditelný

Ceník Peugeotu 3008 obsahuje i poměrně širokou nabídku příplatkové výbavy. Například pro verze Premium a Premium Pack je za 2.500,- Kč k dispozici systém Grip Control (regulace protiprokluzu), který přispěje k vylepšení jízdních vlastnosti mimo zpevněné vozovky. Pro Premium Pack je v nabídce paket se samonatáčecími bi-xenonovými světlomety za 8.000,- Kč. Kožené čalounění s vyhřívanými předními sedadly, koberečky, elektrickým ovládáním zadních oken a elektrickými dětskými pojistkami je pro výbavu Premium nabízeno za 46.000,- Kč a pro Premium Pack za 38.000,- Kč. Navigační systém s barevnou výsuvnou obrazovkou, kartografickými daty na SD kartě a funkcí HF Bluetooth je pro všechny tři výbavy dostupný za 22.000,- Kč. Metalické laky si Peugeot cení na 12.000 Kč, zatímco perleťové laky jsou v ceníku za 15.000,- Kč.

Peugeot 3008 - ceny dieselových motorizací na českém trhu
Motor1,6 HDi FAP EU41,6 HDi FAP EU4**2,0 HDi FAP EU52,0 HDi FAP EU5*
Převodovka6M6MA6M6A
Zdvihový objem [cm3]1560156019971997
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejv. výkon [kW/ot/min]80/400080/4000110/3750120/3750
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]240 (260)/1750240 (260)/1750340/2000340/2000
Max. rychlost [km/h]180180195-
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,212,29,7-
Pružné zrychlení 80-120 km/h [s]10,48,98,3-
Komb. spotř. [l/100 km]5,14,95,66,7
Provozní hmotnost [kg]1500150016041604
Cena Confort Pack [Kč]548.900,----
Cena Premium [Kč]593.900,--650.900,--
Cena Premium Pack [Kč]--700.900,--

* uvedení na konci roku 2009

** v roce 2009 není na českém trhu k dispozici

Spolupracujeme s TipCars.com
Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR

Rusko by mělo Spojeným státům více pomáhat ve snaze…

V Praze chybí stále více bytů, situace se ještě zhorší V Praze chybí stále více bytů, situace se ještě zhorší

Počet chybějících bytů v Praze se za poslední tři roky…

Babiš se dalších vln EET jen tak nevzdá Babiš se dalších vln EET jen tak nevzdá

Vláda Andreje Babiše (ANO) v souvislosti s dnešním…

Poslanci chtějí v rozpočtu změny za téměř 100 miliard Poslanci chtějí v rozpočtu změny za téměř 100 miliard

Poslanci v druhém čtení návrhu státního rozpočtu navrhli…

 
 

Přidat názorDiskuse: Peugeot 3008: Na českém trhu od 479.900,- Kč







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody

První díl nové série The Grand Tour nasadil laťku vysoko.…

Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S... Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S...

Od roku 1979 nabízí Mercedes-Benz svůj ultimativní…

 



Peugeot 3008 1.6 BlueHDi EAT6 vs. Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Jak je dobrý karoq… Peugeot 3008 1.6 BlueHDi EAT6 vs. Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Jak je dobrý karoq…

Nový Peugeot 3008 už na Auto.cz dokázal vyhrát nad VW…

Peugeot má novou zbraň pro Dakar. Co je na 3008 DKR Maxi nového? Peugeot má novou zbraň pro Dakar. Co je na 3008 DKR Maxi nového?

Speciál Peugeotu pro Dakar 2018 dostal přídomek Maxi, což…

 



 
Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4  – Cena za půl sekundy

Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4 – Cena za půl sekundy

Dnes 18:42

Postavili jsem proti sobě dva exempláře Kodiaqu s 2.0 TDI se 110 a 140 kW. Má slabší verze vůbec nějakou šanci?




Blesk.cz

Senátor McCain musel do nemocnice. Léčba nádoru mozku má vedlejší účinky

Senátor McCain musel do nemocnice. Léčba nádoru…

Léčba republikánského senátora Spojených států Johna McCaina, který trpí mimořádně zhoubným nádorem na mozku,…

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není. Horáček na to dohlédl

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není.…

Představa komunisty Zdeňka Ondráčka v čele kontrolní komise pro Generální inspekci bezpečnostních sborů opět…

 

iSport.cz

RENTGEN SPECIÁL: Jak útočí Liberec? Obránce centruje, obránce zakončuje

RENTGEN SPECIÁL: Jak útočí Liberec? Obránce…

Šestnáct podzimních kol HET ligy je minulostí a fotbaloví redaktoři deníku Sport, kteří se podílejí na…

Trpišovský měl kývnout Slavii. Nyní záleží na dohodě s Libercem

Trpišovský měl kývnout Slavii. Nyní záleží na dohodě…

Jindřich Trpišovský podepíše smlouvu se Slavií. Tahle věc je totálně na spadnutí a nic kromě dohody majitelů…

 

Reflex.cz

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Dokumentární cyklus Modrá krev patřil každý jarní týden mezi nejpopulárnější programy na ČT2 se sledovaností…

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko pořádné železnice a silnice jsou hrozné

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko…

V roce 2011 se objevily zprávy, že kolem roku 2016 budeme jezdit vlakem z Prahy do Plzně díky novým železničním…