reklama


Peugeot 307 Break a 307 SW již v prodeji

Peugeot 307 Break a 307 SW již v prodeji

 
 

Ve čtvrtek 16. května se začnou prodávat dvě nové varianty francouzského "sběratele ocenění" – Peugeotu 307. Půjde o modely 307 Break a 307 SW.

Přestože jsou modely 307 Break a 307 SW téměř identické, a ve srovnání s hatchbackem 307 neméně designově zdařilé, Peugeot je prezentuje jako samostatné řady, přičemž SW je prakticky luxusní Break, ovšem s řadou změn nad rámec běžný u obvyklých špičkových verzí. Rozdíl mezi nimi a klasickou třistasedmičkou není jen v délce zadního převisu (+ 120 mm), tvaru karoserie, velikosti zavazadlového prostoru (503 l) a jeho variabilitě. Break i SW totiž mají také delší rozvor, a to 2708 mm (+ 100 mm), což zvětšuje prostor pro nohy cestujících vzadu.

Modely Break i SW se dodávají se čtyřmi motory, Break má k dispozici jednotky 1,4 l/55 kW, 1,6 l/80 kW, 1.4 HDI/50 kW a 2.0 HDI/66 kW. „Esvéčko“ nemá v nabídce čtrnáctistovku, zato se ale může pochlubit zážehovým dvoulitrem o výkonu 102 kW. Chybí mu také jednotka 1.4 HDI a namísto ní disponuje 81kW přeplňovaným zážehovým dvoulitrem HDI.

Pokud jde o rozdíly mezi oběma modely, zvenku se SW odlišuje především díky panoramatické skleněné střeše, ale má též kliky dveří, lištu nad SPZ a střešní ližiny vyvedené v kovovém dekoru. Uvnitř verze SW nalezneme vzadu samostatnou trojici sedadel, přičemž ty krajní lze umístit i do úchytů v zavazadlovém prostoru, a vytvořit tak třetí řadu. Sedadla do třetí řady lze též dokoupit, a lze tedy získat až sedmimístnou konfiguraci interiéru, vyhrazenou dosud spíše pro velkoprostorové automobily. SW má také kaskádovitě umístěné jednotlivé řady sedadel. Výrazný rozdíl je pochopitelně také v úrovni standardní výbavy. Break lze pořídit tradičně ve verzi XR a XR Présence, SW má pouze jediné, a vrcholné provedení.

Tato strategie se pochopitelně promítá v ceně obou modelů. Zatímco Break je ve všech verzích jen o 30 000 dražší, než pětidveřový hatchback a začíná tedy na ceně 450 000 korun za 1.4 XR, nejlacinější 1.6 SW přijde na 580 000 Kč a vrcholí cenou 680 000 korun za 2.0 HDI/81 kW. Nejdražší Break 2.0 HDI/66 kW stojí 565 000 korun.

Blíže se těmto velmi si blízkým, a přesto tak odlišným vozům budeme věnovat později v rubrice Představujeme.

Spolupracujeme s TipCars.com
Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity

To, že pro úschovu peněz není vaše domácnost tím…

Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky

Celkem v deseti krajích Česka jsou zhoršené rozptylové…

Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků

Ministerstvo obrany letos počítá s navýšením počtu vojáků…

Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi

Chorvatské rafinerie kontroluje maďarská petrochemická…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné

Na karoseriích automobilů či v prospektech vídáme…

Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

 




Peugeot 307 Break již s možností odpočtu DPH Peugeot 307 Break již s možností odpočtu DPH

Již u třetího osobního vozu z produkce automobilky…

 



 
Mercedes-Benz C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Mercedes C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Včera

Mercedes-Benz C291 - prototypy skupiny C, skrývá zajímavou techniku a má úžasný zvuk!




Blesk.cz

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila je na vyznačené trase

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila…

Dva Češi dnes přišli o život pod lavinou v horském středisku Wildgerlostal u Krimmlu v rakouském Salcbursku. Pod…

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A nejsou se Škromachem jediní

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A…

Politici se nerodí v kvádru s kravatou a taky si zažili svá divoká léta jako všichni ostatní. Rádi to pak dávají…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

Fotbalisté Barcelony zvítězili v 19. kole španělské ligy v Eibaru 4:0 a dotáhli se k čelu tabulky. Real Madrid…

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance mě hrozně mrzela

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance…

Doma Hradec naposledy prohrál vloni, v listopadu nestačil na Plzeň. A pak to začalo, osm výher, trhal soupeře na…

 

Reflex.cz

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav Klaus ml. otevřel Centrum pro občanské svobody

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav…

Pravicový think tank Centrum pro občanské svobody včera v pražském hotelu Don Giovanni oficiálně otevřel Václav…

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje právní stát

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje…

Jakékoli prokázané zasahování do nezávislého rozhodování soudu by měl stát bez milosti a exemplárně postihovat.…

 
 
reklama