Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Range Rover Velar již není tajemství. Podoba odhalena!

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (31)
Range Rover Velar se dnes slavnostně představí v Londýně. Design exteriéru i interiéru byl ovšem odhalen předčasně únikem několika snímků.

Range Rover Velar se stane čtvrtým zástupcem rodiny Range Rover. Design vozu nebo provedení interiéru, které si můžeme prohlédnout díky předčasnému zveřejnění fotografií webem diariomotor.com, není příliš velkým překvapením a je čistou evolucí současných linií vozů Range Rover, Range Rover Sport a Ranger Rover Evoque.

Range Rover Velar má být podle materiálů automobilky logickým vyplněním mezery mezi modely Evoque a Range Rover Sport. Novinka je samotným výrobce uváděna jako avantgardní Range Rover.

Pojmenování Velar pak pochází z konce šedesátých let, kdy bylo takto samotnými inženýry automobilky označováno šestadvacet předsériových vozů první generace modelu Range Rover, aby se zakryla jejich skutečná identita.

Land Rover prozatím vedle zařazení novinky ve své nabídce, jejího jména a pohledu na design zadních partií neodhalil žádné bližší informace, ale očekává se, že Range Rover Velar bude po technické stránce spřízněn s Jaguarem F-Pace.

Magazín Car pak odhaduje jeho cenu na 45.000 britských liber (zhruba 1.450.000 Kč) s ohledem na aktuální ceny modelů Evoque a Range Rover Sport na britském trhu.

Range Rover Velar bude oficiálně kompletně odhalen 1. března letošního roku v Londýně a auto.cz je prostřednictvím svého redaktora Davida Bureše přímo na místě jeho premiéry a přinese první dojmy i rozsáhlou fotogalerii ze setkání s touto novinkou.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (31)
Avatar - happy_driver
2. 3. 2017 12:09
***
Tradične veľa nadšenia a ochkania, ale predpoklad je taký ako vždy, je to len RR, kde až prax ukáže, že aké spiatočnícke, resp. nepraktické riešenia použili...
Avatar - _Karel_
1. 3. 2017 20:08
RR
Nádhera.
1. 3. 2017 18:00
Re: Zvenku
Takže si musíš vzpomenout a zapnout ho, než si vezmeš rukavice? ;-) To jméno tak nějak implikuje, že je určený jen pro rukavice.

Nokia tohle vyřešila před lety, stačilo mít nastavenou nejvyšší citlivost. Fungovalo to i přes dva páry rukavic, když byla opravdu kosa. Jestli si dobře vzpomínám, důvod, proč člověk mohl chtít snížit citlivost, byla o něco vyšší spotřeba. Algoritmus za tím byl myslím adaptivní.

O tom, že něco není problém, když dojde na automobilky a výpočetní techniku, mám své pochybnosti. :-)
1. 3. 2017 13:38
Re: vyjížděcí kliky
Model S to má taky, občas je to slušný zabezpečení i proti tomu, aby se do auta dostal majitel.
1. 3. 2017 13:36
Re: vyjížděcí kliky
Tesly to mají, jak to je s tou bezpečností to nevím :-)