Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Fluence: Základ za 289.900,- Kč a širší nabídka výbav

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (39)
Renault upravil ceník sedanu Fluence a přidal nový stupeň výbavy Advantage, který se vklínil mezi základní Confort a vyšší Exception.

Renault Fluence je i v druhé polovině díky plošnému snížení cen o 10 tisíc korun nabízen za ceny od 289.900,- Kč za základní provedení Confort s motorem 1,6 16V a velmi slušnou standardní výbavou.

Novinkou v nabídce je provedení Advantage, které v ceníku představuje druhý stupeň výbavy. Tato verze převzala řadu standardních prvků výbavy Exception a je rovněž nabízena s motory 1,6 16V (81 kW) a 1,5 dCi (81 kW). Ceny provedení Advantage jsou přitom o 22 tisíc korun nižší než u Exception.

Základní provedení Confort mírně převyšuje dnes běžný standard v nižší střední třídě. Nechybí šestice airbagů, ESP, palubní počítač, výškově nastavitelný volant, výškově nastavitelná přední sedadla, klimatizace, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, centrální zamykání a rádio s CD/MP3 přehrávačem. K tomu Fluence Confort přidává v základních modelech ne zcela obvyklý tempomat, elektrické stahování předních i zadních oken a kliky dveří v barvě vozu.

TEST Renault Fluence 2,0 16V - Luxus do 400 tisíc

Novinkou v nabídce výbav je Advantage. Toto provedení nabízí oproti Confort navíc dvouzónovou automatickou klimatizaci s výdechy i pro zadní sedadla, dešťový a světelný senzor, autorádio s Bluetooth, volant a hlavici řadicí páky v kůži, vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie a 16palcová kola SURROUND.

TEST Renault Fluence 1,5 dCi – Zlatá (téměř střední) cesta

Exception je v současnosti třetím stupněm výbavy. Je možné jej kombinovat se stejnými motory jako Advantage. Standardem pro toto provedení jsou navíc elektricky nastavitelná, sklopná a vyhřívaná zpětná zrcátka, nastavitelné zpoždění zhasínání světlometů, chromované kliky dveří a 16palcová litá kola.

TEST Renault Fluence 1,6 16V – Velký Francouz s nízkou cenou

Na vrcholu nabídky stojí Privilege s elektrochromatickým vnitřním zrcátkem a navigací Carminat TomTom s mapami východní Evropy. Za tyto položky navíc Renault žádá jen 10.000,- Kč.

Příplatková výbava zahrnuje prvky především luxusního charakteru. Za 50.400,- Kč je možné mít kožené čalounění (pro Exception tmavošedé, pro Privilege béžové). Dále lze pro dva nejvyšší stupně výbavy přiobjednat xenonová světla (+20.200,- Kč), střešní okno (+15.200,- Kč), 17palcová kola (+6.100,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+5.100,- Kč) nebo audiosystém s 3D zvukem Arkamys, USB portem a připojením Bluetooth (+10.100,- Kč).

Renault Fluence - ceny na českém trhu
Motor1,6 16V 1101,5 dCi 901,5 dCi 1101,5 dCi 1102,0 16V 140
Převodovka5M5M6M6DS6M
Zdvihový objem [cm3]15981461146114611997
Válce/ventily4/44/24/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1]81/600066/400081/400081/4000105/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]151/4250200/1750240/2000240/2000195/3750
Max. rychlost [km/h]185180185185200
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,713,011,011,99,9
Komb. spotřeba [l/100 km]6,74,44,64,47,9
Cena Confort [Kč]289.900,-334.900,----
Cena Advantage [Kč]304.900,--359.900,-389.900,--
Cena Exception [Kč]326.900,--381.900,-411.900,--
Cena Privilege [Kč]336.900,--391.900,-421.900,-371.900,-

PŘEDSTAVUJEME Renault Fluence – Elegantní a dostupný

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (39)
26. 6. 2011 18:56
Re: Fluence
Tak na tohle bych potreboval trochu vic fantazie 8-s
26. 6. 2011 17:10
Re: Kvalita nic moc
Tak si kup auto, které si ještě nikdo nekoupil. O něm se na fórech diskutovat nebude.
Avatar - rohYpnol
26. 6. 2011 16:09
Re: Kvalita nic moc
tenhle příspěvek mi zdravý rozum nebere. Vůbec nechápu, na co reaguješ. Nic o slabých/silných motorech ani spotřebě jsem nepsal. A o jakých chybách mluvíš, už vůbec nevím 8-s
Avatar - Katikakus
26. 6. 2011 14:59
Re: Kvalita nic moc
Co by tadyten dal za piskajici prevodovku: [odkaz]
Avatar - rohYpnol
26. 6. 2011 13:30
Re: Kvalita nic moc
ZCELA souhlasím s Ronaultem. Jestli chceš důvod, proč nekoupit některý vůz, zajdi na fóra a zaručeně najdeš důvod, proč ne.
Např. sypající se DSG (údajně série pro zámoří...), poruchové rozvody u TSi (+ další potíže), velmi neblahé zkušenosti některých majitelů Audi...
Rozdíl je jen v tom, že Renaltu se dají některé problémy vzhledem k ceně v ČR odpustit. Kdežto koupit NAPŘ. Octavii v holobytu za 400 a pak ještě řešit vysypaný motor...