reklama


Frankfurt živě: Renault Fluence – První dojmy

Frankfurt živě: Renault Fluence – První dojmy

 
 

Nástupce tříprostorového méganu si přiváží skvělý design a velkorysou délku. Chybí mu vůbec něco?

Osobní setkání posílilo dojmy z fotografií – vznešenost, v nižší střední třídě nevídaná, se naživo potvrdila. Renault s nesklonitelným jménem přímo září protáhlou elegancí a znamenitě zamaskoval i vysokou záď.

Přepracovaná příď se na rozdíl od hatchbacku hlásí k jednoznačné eleganci, opačný konec vystavil světu pěkné obliny a přiměřené rozměry. Zejména s přidaným aerodynamickým kitem je krásy na rozdávání. Trochu slabší je to s omezenou motorovou paletou, v níž zcela chybí moderní jednotky TCe i dvoulitrový diesel.

Uvnitř se s nezbytnými změnami opakuje Mégane hatchback, hlavním rozlišovacím znakem je přístrojový štít, který dal přednost klasickým analogovým přístrojům před displeji. Vypadá proto nyní o poznání lépe – něco takového bych bral, klidně jako příplatek, i do hatchbacku. Plasty uvnitř již nejsou měkčené, ale pouze kašírované, tzn. na lehký omak měkké, ale s tvrdým podkladem. Šetřit se tedy začíná zjevně i u Renaultu. Jinak je pocit z interiéru velmi dobrý, podle mého názoru lepší, než v hatchbacku, aniž by pro to byl jednoznačný důvod.

Zklamáním je naopak posezení vzadu. Topologie je neúprosná, a tak elegantně splývající střecha sebrala svislé centimetry nad zadní sedačkou. Podle standardního měření je jich sice dost, ale 186 centimetrů vysoký pasažér se musí hodně skrčit, aby dosáhl na opěrku hlavy. Podle střízlivého odhadu si vzadu opře hlavu postava minimálně o 15 centimetrů nižší. Nelíbil se mi ani krátký sedák – 46 cm je hodnota, obvyklá o třídu níže. Všechny ostatní směry jsou v pořádku – proti hatchbacku o 61 mm protažený rozvor, shodný s kombi, přináší štědré centimetry pro nohy vpředu i vzadu. I na šířku je místa požehnaně a příčných centimetrů je vždy dost.

To platí i o zavazadelníku – vynikajících 530 litrů objemu těží zejména z nadprůměrných 114 centimetrů mezi podběhy a 112 centimetrů od spodní hrany zadního opěradla. Problém je pouze v jednodché konstrukci závěsů, značně vysoké nakládací hraně (73 cm) i „schodu“ (20 cm), nejvíce ovšem v úzkém přístupovém otvoru, kterým se protáhne břemeno nanejvýš 43 centimetry silné. To je ovšem obvyklá cena za rekordní litry u dostupných sedanů.

Spolupracujeme s TipCars.com
Volkswagen chce v Číně vyrábět elektromobily už příští rok Volkswagen chce v Číně vyrábět elektromobily už příští rok

Budoucí plány jednoho z největších automobilových výrobců…

Trumpa rozlítily prázdné plochy na inauguraci, obvinil média z manipulace Trumpa rozlítily prázdné plochy na inauguraci, obvinil média z manipulace

Americký prezident Donald Trump a poté také mluvčí Bílého…

Za práva žen a proti Trumpovi demonstrovalo ve Spojených státech přes milion lidí Za práva žen a proti Trumpovi demonstrovalo ve Spojených státech přes milion lidí

Více než milion lidí se sešel ve Washingtonu, Los Angeles…

Přistěhovalcům se Praha vyplatí, patří mezi města s nejnižšími životními náklady Přistěhovalcům se Praha vyplatí, patří mezi města s nejnižšími životními náklady

Česká metropole patří mezi dvacet měst, kde čekají…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Prodejce Maserati si v pátek 13. natáčel svoji jízdu na mobil. Zemřel Prodejce Maserati si v pátek 13. natáčel svoji jízdu na mobil. Zemřel

Čtyřiadvacetiletý prodejce vozů Maserati ve Spojených…

Mazda bude mít už příští rok benzinový motor bez svíček Mazda bude mít už příští rok benzinový motor bez svíček

Japonská automobilka chce pro spalování benzinu využívat…

 




Ojetý Renault Mégane III/Mégane Generation: Proč je to dobrá koupě? Ojetý Renault Mégane III/Mégane Generation: Proč je to dobrá koupě?

Renault Mégane je auto plné proměn. Zatímco první…

Připravte si kapesníky, výroba Méganu RS skončila Připravte si kapesníky, výroba Méganu RS skončila

Dlouholetý šampion Severní smyčky Nürburgringu odešel na…

 



 
VW Golf GTI, GTD a R: Známe české ceny bestií z Wolfsburgu!

VW Golf GTI, GTD a R: Známe české ceny bestií z Wolfsburgu!

Včera

Po včerejším zveřejnění cen modernizovaného Volkswagenu Golf se dnes podíváme na jeho deriváty. Na kolik vyjde ikonické GTI? A kolik stojí bestie R?




Blesk.cz

Jak vybrat lednici, abyste ušetřili a vešla se i do malé kuchyně

Jak vybrat lednici, abyste ušetřili a vešla se i do…

Na co novou ledničku, tahle ještě docela dobře chladí – to bývá nejčastější argument proti pořízení nového…

Prahajzl, tramsexuál či zbohnit se. Znáte pražský slang i nová slova?

Prahajzl, tramsexuál či zbohnit se. Znáte pražský…

„Na Jižní stojce byl zase karmagedon. Málem jsem se z toho zbohnil.“ V těchto dvou větách najdete hned tři…

 

iSport.cz

Žlutá karta, která nemá obdoby! Hráč PSG ji dostal za neobvyklou přihrávku

Žlutá karta, která nemá obdoby! Hráč PSG ji dostal…

Záložník Marco Verratti z Paris Saint-Germain dostal v utkání 21. kola francouzské ligy v Nantes neobvyklou…

Soupeřka zlobila Plíškovou. Šoupala nohama, pak Češku zaskočila v šatně

Soupeřka zlobila Plíškovou. Šoupala nohama, pak…

Byl to hodně těžký zápas. Mnohem těžší, než samotná Karolína Plíšková čekala. Ve třetím kole Australian Open…

 

Reflex.cz

Vraždy, korupce, islamisté i chtíč, to je nový seriál o Evropské unii a Bruselu

Vraždy, korupce, islamisté i chtíč, to je nový…

Brusel, hlavní sídlo Evropské unie, je tajemné město plné agresivních zločinců, nenasytných lobbistů,…

České ženy se odvrací od antikoncepčních pilulek. Lékaři jsou znepokojení

České ženy se odvrací od antikoncepčních pilulek.…

Pilulky proti početí bere o stovky tisíc žen méně než před deseti lety. Prodeje klesly o stovky milionů korun ročně.

 
 
reklama