Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane zpět na cenové dno: Od června pod 250 tisíc Kč

Diskuze (46)
Renault snížil ceny Méganu Generation a Authentique. Nejlevnější provedení stojí 249.900,- Kč.

Po dvou měsících Renault opět mění ceník hatchbacku Mégane. Díky první ceně 249.900,- Kč se z něj stává jeden z nejdostupnějších modelů nižší střední třídy na českém trhu.

Základem zůstává v Turecku vyráběný Mégane Generation. Jeho výbava zahrnuje šestici airbagů, tempomat, palubní počítač, manuální klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a impulsní elektrické stahování předních oken.

Generation Authentique za příplatek 15 tisíc korun přidává rádio, elektricky nastavitelná zrcátka, dělená zadní sedadla a přední loketní opěrku. Navíc lze doobjednat ESP (+10.100,- Kč).

Tyto dvě specifikace zlevnily o 10 tisíc korun.

Renault Mégane - ceny benzinových motorů na českém trhu
Motor1,6 16V 1001,6 16V 1001,6 16V 1101,4 TCe 130
Převodovka5M5M6M6M
Zdvihový objem [cm3]1598159815981397
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]74/600074/550081/600096/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]151/4250148/4250151/4250190/2250
Max. rychlost [km/h]181190190200
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,810,910,59,6
Komb. spotřeba [l/100 km]6,76,87,16,6
Cena Mégane Generation [Kč]249.900,----
Cena Authentique [Kč]264.900,----
Cena Expression [Kč]-279.900,---
Cena Advantage [Kč]-289.900,-309.900,--
Cena Dynamique [Kč]--334.900,-364.900,-

Do českého ceníku se vrací výbavový stupeň Expression. Cenový odstup je opět 15 tisíc korun, výměnou za ně zákazník získá vylepšený vzhled i funkční výbavu. Nechybí lakovaná zrcátka a kliky dveří, karta Keyless Drive, mlhovky, vyhřívaná zpětná zrcátka, volant nastavitelný ve dvou osách, elektrické stahování zadních oken a bederní opěrku řidiče.

Akční model Advantage přidává dvojzónovou klimatizaci a Bluetooth. Vzhledově se liší leskle černými zrcátky a 16palcovými koly, za příplatek jen 3.000,- Kč mohou být z lehkých slitin.

Dynamique vychází také z Expression. Nejvyšší verze obohatí výbavu o 16palcová kola z lehkých slitin, matně chromované kliky dveří, vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce a zadní parkovací senzory.

Další předností verze Dynamique je pak rozšířená nabídka příplatkové výbavy – ta mimo jiné čítá vyhřívaná přední sedadla (+5.600,- Kč), kožené čalounění (+50.400,- Kč), elektricky otevíratelné panoramatické střední okno (+25.200,- Kč), hands-free kartu Renault (+8.100,- Kč) či bi-xenonové natáčecí světlomety (+25.200,- Kč).

Renault Mégane - ceny dieselových motorů na českém trhu
Motor1,5 dCi 90 FAP1,5 dCi 90 FAP1,5 dCi 110 FAP1,5 dCi 110 FAP EDC1,9 dCi 130 FAP
Převodovka5M5M6M6DS6M
Zdvihový objem [cm3]14611461146114611870
Válce/ventily4/24/24/24/24/2
Největší výkon [kW/min-1]66/400066/400081/400081/400096/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1750200/1750240/1750240/1750300/1750
Max. rychlost [km/h]180180190190205
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,012,510,511,79,5
Průměrná spotřeba [l/100 km]4,44,44,44,45,1
Cena Mégane Generation [Kč]309.900,-----
Cena Authentique [Kč]324.900,-----
Cena Expression [Kč]-339.900,-359.900,---
Cena Advantage [Kč]-349.900,-369.900,-399.900,--
Cena Dynamique [Kč]--394.900,-424.900,-419.900,-

Diskuze (46)
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 23:25
Re: Auto pro socky
Vidíš, ty potřebuješ auto, aby tě okolí nepovažovalo za de***a a ani to nestačí.
Avatar - Ada je zase tady
8. 6. 2011 23:20
Auto pro socky
Prvni trochu prijatelny rendlik Megere zacina na 420 000 tis.Kc. To neni auto pro socky, to je auto pro hlupaky. Staci si priplatit pouhych 50 tisic za slusny vuz a majitel se nemusi bat, ze jej bude mit okoli za d**ila.
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 14:36
Re: Cenové dno?
No tak na TSI jsou negativní ohlasy zatím jen na 1,4 TSI 118 Kw, na 1,2 TSI zatím ne. O nesmrtelnosti 1,6 74 kW nepochybuju, však na starší verzi stejného motoru už mám nakrouceno cca 300t a to na LPG.

Nakonec zvítězilo úplně jiné auto, které bych teda vůbec nečekal, ale když se líbilo rodičům a já nebyl rezolutně proti.

Můžu ti to klidně do SZ rozepsat ;-) Onen výsledek najdeš ve fotogalerii mého už teď bývalého Fanouša
Avatar - rohYpnol
8. 6. 2011 10:47
Re: Cenové dno?
To bych taky nečekal. Doufám, žes do své matematické úlohy zahrnul i pravděpodobnost poruchy a cenu případné opravy u TSi ;-) Co do spolehlivosti bych víc věřil 1.6 Renaultu.
Na TSi jsou zkrátka v diskusích a forech i silně negativní ohlasy (co do spolehlivosti) a to by mě asi odradilo.
I když oficiální propaganda se tváří, že TSi je nejlepší motor galaxie >:D
8. 6. 2011 07:53
Re: Cenové dno?
Sorry kamo, ale to enmyslis vazne s tym leasingom. LEasing si dnes berie but len niekto kto to potrebuje dat do nakladov, alebo uplny tupec. je 100x vyhodnejsie ist do banky a zobrat uver na auto. Leasing mi ponukali s urokom 14.5%, banka za 7%... a pritom pri leasingu je stale vlastnikom lizingovka. Pri banke si vlastnikom ty, ale na auto je zalozne pravo pri nesplacani...