Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Scion FR-S na nových fotkách, Subaru BRZ na podrobném videu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
Subaru se snaží přitáhnout pozornost k modelu BRZ prostřednictvím videa odhalujícího vývoj, zatímco Scion zveřejnil novou sadu fotografií sesterského FR-S.

Společný projekt značek Subaru, Toyota a Scion přitahuje pozornost i několik měsíců po své premiéře a samotné automobilky se snaží zájem o sportovní kupé přiživovat prostřednictvím nových filmů a fotogalerií.

Automobilka Subaru prostřednictvím více než dvacetiminutového filmu představuje techniku modelu BRZ prostřednictvím inženýrů z vývojového týmu.

Subaru BRZ je stejně jako Toyota GT 86 poháněno atmosférickým zážehovým čtyřválcem s protiběžnými písty o objemu 1998 cm3. Agregát je naladěn na výkon 147 kW (200 k) v 7000 min-1, vrchol točivého momentu 205 Nm leží v 6600 min-1

S motorem může spolupracovat šestistupňová převodovka, která je buď klasická manuální, nebo samočinná s řazením pádly pod volantem.

Scion FR-S je severoamerickým trojčetem modelů Toyota GT 86 a Subaru BRZ. V sériové podobě se představil jako poslední a se svými sourozenci sdílí kromě vzhledu samozřejmě i techniku.

Základními rozměry 4234 x 1775 x 1300 mm se od svých sourozenců liší Scion FR-S pramálo, zbylí dva jsou o 6 mm delší. I pod jeho kapotou pracuje plochý čtyřválec od Subaru o objemu 2,0 litru se vstřikování D-4S od Toyoty, který přes šestistupňovou přímo řazenou nebo samočinnou převodovku pohání zadní kola.



Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
Avatar - JuckiCZ
26. 4. 2012 18:23
Re: Video povinné pro všechny!!!
A já myslel, že je toto každýmu normálně inteligentnímu člověku jasný... A jak o tom tak přemýšlím, vůbec tomu tak není. Lidi jsou zblblí reklamama, blbejma testama a podobnou propagandou, aniž by danýmu problému rozuměli, takže taky všem moc doporučuju! Tomuto autu neskutečně fandím a přeji mu veliký úspěch!
26. 4. 2012 14:09
Re: Video povinné pro všechny!!!
:yes:
26. 4. 2012 12:10
Video povinné pro všechny!!!
Celkem kvalitně udělané video co pochopí každý. Až Vám bude nějaký novinář nebo majitel SUV/předokolky tvrdit něco o dobrých jízdních vlastnostech, tak mu jen hoďte odkaz na toto video a přidejte něco o rozložení hmotnosti mezi nápravami, ovlivňování řízení u výkonných předokolek (např. stáčení volantu při přidání plynu - fakt trapné i např. u focusu) a nadlehčování přední nápravy v situacích kdy to nejméně potřebujete (akcelerace) .

Automobil s co nejlepšími jízdními vlastnostmi musí mít co nejnižší polohu těžiště, co nejnižší hmotnost a ideální rozložení hmotnosti mezi nápravami. Neexistují vyjímky! Tudíž si řidiči co mají rádi řízení mohou škrtnout veškerá SUV a předokolky. Pokud by tyto typy aut měli lepší konstrukci náprav, tak by jim to pomohlo, ale oni ji nemají. Pohon 4x4 je z uvedeného hlediska diskutabilní, ale je jasné, že pro horší adhezní podmínky budou převažovat výhody nad nevýhodami (např. vyšší hmotnost)., tudíž je to na řidiči, zda upřednostní 4x4 nebo zadokolku. Co udělá s jízdními vlastnostmi těžší (a tupější) turbodiesel snad není třeba rozebírat.

V dnešní ubohé úrovni automobilového světa jsou podobné automobily jako první jarní květinky. Automobilového fandu musí zahřát na srdci, když čte zprávy o velkém zájmu v USA o tuhle Toyotu, protože si to jednoznačně zaslouží. Tak se ještě povede nová mx-5 (pokud možno bez turba) a bude na světě líp. V tom automobilovém určitě.