Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia III: S výhodným paketem Active Plus od 239.900 Kč

Ondřej Chamilla
Diskuze (203)
Škoda dnes prozradila ceny nové Fabie. Ty sice začínají na částce 234.900 Kč, stačí si však připlatit pouhých 5.000 korun za akční paket Active Plus a dostanete i solidní výbavu včetně klimatizace.

Ceny nové Škody Fabia hatchback jsou tady a začínají na příznivých 234.900 Kč. Za tuto částku získáte litrový motor o výkonu 44 kW, stačí si však připlatit pouhých 5.000 Kč a rázem bude mít vaše Fabia i klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, vyhřívaná elektrická vnější zpětná zrcátka a kliky v barvě vozu. V podstatě je tedy reálná a rozumná základní cena spíše 239.900 Kč. Přeplňovaná čtyřválcová benzinová dvanáctistovka s výkonem 66 kW může být vaše od 268.900 Kč, stejně výkonný tříválcový turbodiesel 1.4 TDI pak stojí 322.900 Kč. V základní výbavě všech Fabií je šest airbagů, centrální zamykání, stabilizační systém s multikolizní brzdou či elektronický závěr diferenciálu XDS+, signalizace nezapnutých pásů na všech sedadlech a systém stop-start.

Fabii si lze objednat také ve vyšších výbavách Ambition a Style. U první jmenované získáte nad rámec nižšího stupně Active ještě autorádio Blues, systém Front Assistant, nastavitelný omezovač rychlosti, elektricky ovládaná okna vpředu, stejně jako vyhřívaná zrcátka, přední mlhové světlomety a dálkově ovládané centrální zamykání. Nejvyšší výbava Style pak přichází s projektorovými světlomety s diodami pro denní svícení, rádiem Swing s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, patnáctipalcovými litými koly, světelným senzorem, bezklíčovým startováním i automatickou klimatizací Climatronic.

Škoda Fabia III - Ceny a motory
Motor1.0 MPI1.0 MPI1.2 TSI1.2 TSI1.4 TDI1.4 TDI
Válce/ventily3/123/124/164/163/123/12
Převodovka5M5M5M6M/7A5M/7A5M
Největší výkon [kW]445566816677
Točivý moment [N.m]95 95 160 175 230250
Emise CO2 [g/km]106 108 107 1108890
Cena Active [Kč]234.900252.900268.900322.900
Cena Ambition [Kč]251.900266.900282.900296.900 (322.900)336.900 (372.900)356.900
Cena Style [Kč]289.900305.900319.900 (355.900)359.900 (395.900)379.900

I pro dva vyšší stupně výbavy máte k dispozici paket Plus, opět za příplatek 5.000, respektive u Stylu 10.000 Kč. Ambition Plus znamená klimatizaci, malý kožený paket a dekor Piano černá, Style Plus pak obsahuje zatmavená okna, lepší audio, vyhřívání předních sedadel, malý kožený paket pro multifunkční volant a rovněž dekor Piano černá. Pro Fabii jsou navíc připraveny i další pakety, třeba Ambition Advance za 11.000 Kč, který obsahuje palubní počítač Maxi DOT, zadní parkovací senzory a výškově nastavitelná přední sedadla. Co se týče příplatkové výbavy, můžete mít například panoramatickou střechu za 16.000 Kč nebo sportovní podvozek ve spojení s paketem Dynamic (sportovní přední sedadla a ocelové kryty pedálů) za 3.000, respektive 8.000 Kč (podvozek + paket Dynamic). Tempomat stojí 9.000 Kč, digitální příjem rádia DAB 3.000 Kč.

Nová Škoda Fabia velmi sází na individualizaci, k dispozici bude 15 odstínů karoserie a čtyři kontrastní barvy sloupků a střechy. Dohromady půjde o 125 kombinací exteriéru a interiéru vozu. Můžete si tak vytvořit osobitý automobil. Co se týče cen a výbavy kombíku, zatím nemáme žádné konkrétní informace.

Zajímavostí je, že nová Fabia je v porovnání s předchůdcem levnější, a to často až výrazně. Kupříkladu naftová čtrnáctististovka o výkonu 66 kW v nejvyšší výbavě Style s paketem Plus je oproti srovnatelné variantě předchozí Fabie ( 1.6 TDI 66 kW Elegance s paketem Plus) o výrazných 71.900 Kč, jak dokládá cenové srovnání, které nám dala Škoda k dispozici. Základní model je pak levnější o 6.900 Kč (Active Plus).

Škoda Fabia III - Cenové srovnání s konkurencí
ModelŠkoda FabiaRenault ClioVolkswagen PoloKia RioHyundai i20
Motor1.0 MPI1.2 16V1.01.25 CVVT1.2i
Největší výkon [kW]4454556363
Základní cena [Kč]234.900229.900294.900249.980259.990

Ondřej Chamilla
Diskuze (203)
Avatar - Emel
5. 10. 2014 21:39
Re: Ceny "uz od"???
Hned prvním slovem jsi trefil hřebíček na zadeček ;-)

Ceed v základu klimu taky nemá a dokonce nejde v nejnižší výbavě ani připlatit... a to jsme o třídu jinde.
4. 10. 2014 00:09
Re: takže jsme
základní plechové disky jsou pouze černé, i když Ti je prodá automobilka jako druhou sadu. Poklice se dávají jen z továrny na auta. Poklice nikdy nejsou ale při dalším prodeji součastí, to jen, když to na nich sjede z továrny, tak je tam automobilka dává. Já když lidem prodávám kola, tak samozřejmě bez poklic (originálních), to tak prostě je všude.

Jinak ty poklice na plechu jsou sice fajn, ale počítej, že ten disk pod tím začne rychleji reznout, protože pod tou poklicí se drží bordel, protože tam neturbuluje voda a myčka se k tomu taky přes ty poklice nedostane. Navíc ty poklice odírají při nasazování a sundavání ten plech kolem toho krajního límce, takže to rezne o to rychleji.

Já osobně, když má někdo plechy na zimu, tak doporučuji bez poklic, ten disk pak jednoznačně vydrží déle bez koroze.
3. 10. 2014 18:40
Re: takže jsme
Jo takhle. Plecháče nesleduji a když je vidím v katalogu, tak těžko říct, jestli mají jen plastový kryt, nebo vidím samotné kolo. Asi nemají zájem dělat pěkné, na parádu ti prodají kola ze slitiny.
3. 10. 2014 18:36
Re: takže jsme
Praktické to bylo, jen už to není v módě.
3. 10. 2014 12:31
Re: takže jsme
Myslel som to tak, že sa dajú nadizajnovať a vyrábať pekné disky aj z plechu - len to výrobcovia nerobia a produkujú tú čiernu neforemnú hrôzu, na ktorú sa bez plasťákov nedá pozerať. A pritom to ide [odkaz]
[odkaz]