Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Mercedes-Benz S (W222) - Nová limuzína přijde v roce 2012

Ondřej Láník
Diskuze (3)
Aktuální Mercedes-Benz S má za sebou pětiletou část životního cyklu, a taky nedávnou modernizaci. Nová generace se tedy již nějaký čas ve Stuttgartu připravuje...

První snímky maskovaných prototypů, které již vyrazily na veřejné komunikace, jsou tady.

Model, který má interní označení W222, se oprostí od barokních rysů aktuálního provedení (W221) a přidá špetku masivnosti a ostřejších hran. Vnější rozměry opět narostou, aby nová třída S sesadila z aktuálního délkového trůnu nové Audi A8. S dlouhou přídí poněkud kontrastuje relativně krátká záď.

Na snímcích je pravděpodobně prodloužená verze, kterou technici navíc zatížili na maximum pro účely testování. Automobil ve standardním provedení, s adekvátním rozměrem kol a bez extrémní zátěže, bude mít, doufejme, vyváženější proporce.

Není pochyb o tom, že pohon budou zajišťovat moderní osmiválce, avizované před několika dny pro modernizovaná kupé CL. Doplní je šestiválce a pokročilejší technika v plug-in hybridní verzi. Úplnou novinkou bude mild-hybrid kombinující turbodiesel a elektromotor. Na vrcholu budou osmiválce od AMG a prestižní dvanáctiválce.

Ondřej Láník
Diskuze (3)
27. 7. 2010 18:53
Re: Maybach
Zapomínáte na ale na jednu věc - přicházejí nové modely. Ačkoli třeba Fiesta už minulou generací byla prostorově stejná jako poslední Escort a dále poroste, na její místo se dostal model Ka. Stejně tak je tomu u ostatních, pod Polo se natlačil Fox, Škoda chce pod Fabii umístit nový model (snad to pojmenují jinak než Joyster, hrůza) atd. Miniaut je dost. Ten růst je daný marketingem, který ale vychází z toho co chtějí lidé a to je větší auto. Kdo by dal svoje peníze za něco, v čem se bude mačkat, no ne?

Nicméně auta nemůžou růst donekonečna, nejen že od určité velikosti už to nikdo nebude chtít, ale lidé by mohli zjistit, že jim stačí nižší model za nižší cenu. VIz. např. nová Jetta, ta je velikostně skoro stejná jako současný Passat. Kdo překousne, že nemá Passat a přežije nějaké ty kecy o "Passatu pro socky", ten je vysmátý, protože to prostě není Passat a cena tomu musí odpovídat.
Avatar - 3_diamanty
26. 7. 2010 20:41
Re: Maybach
ja so mto uz rozoberal skor ked som pisal ze za chvilu bude dnesne auto nizsej strednej triedy vacsie ako minulogeneracna alfa 156 alebo BMW 3 radene dostrednej triedy, speje to do zahuby cele to. hnus

Za par rokov bude mat passat 5 metrov, male auto bude mat 2,6 metra razvor a dlzku cez 4 metre. Za par rokov je to tu uvidite.

Stredna trieda uz teraz rozmerovo presahuje vyssiu strednu spred 8 -mich rokov

Avatar - ROBERTOO
26. 7. 2010 14:19
Maybach
Zadok mi pripomína Maybach.Ten ho má tiež takýto krátky a aj tvar a skosenie ma dosť podobné.
Ešte by ma zaujímalo,dokedy bude trvať "naťahovanie" áut.Dĺžky/veľkosti stále rastú,motory tiež skoro stále silnejú(česť výnimkám,niektorí idú proti prúdu...) :-)