Streiff chce dostat PSA Peugeot Citroën do osmi let na výsluní

Streiff chce dostat PSA Peugeot Citroën do osmi let na výsluní

 

Christian Streiff představil strategický plán rozvoje automobilky do roku 2015. Jeho plán má francouzský koncern posunout mezi přední evropské producenty.

Šéf francouzského koncernu Christian Streiff v úterý představil dopředu avizovaný plán rozvoje na léta 2010 až 2015. V roce 2010 by měl být francouzský výrobce zpět na růstové cestě a v zisku, přičemž prodeje by měly přesáhnout hranici čtyř milionů vozů. PSA se chce rovněž výrazně zaměřit na automobily šetrné k životnímu prostředí. V roce 2015 pak chce mít Streiff ze „své“ automobilky nejkonkurenceschopnějšího evropského producenta automobilů. Provozní marže by se měla z 5,5 % až 6 % v roce 2010 do roku 2015 zvýšit až na 7 %.

Mezi hlavní cíle automobilové divize podle Streiffa patří:

- výrazné zlepšení kvality výrobků a služeb – cílem je snížení závad na polovinu a zkrácení doby řešení závad na jednu třetinu. Co se kvality týká, chce se PSA zařadit mezi pět nejkvalitnějších evropských producentů

- produktová expanze – kromě rozšíření modelových řad obou značek a udržení prvního místa v segmentu užitkových vozů se chce PSA Peugeot Citroën zaměřit také na snížení průměrné doby existence modelové řady na 3 roky (k roku 2006 to bylo 4,5 let).

- marketingová ofenzíva – má zejména pomoci prodat v Evropě v roce 2010 o 300 tisíc vozů více a podchytit firemní klientelu

- zvýšení konkurenceschopnosti omezením nákladů – plán počítá se snížením garančních nákladů na polovinu, ročním nárůstem produktivity nákupů o 4 až 6 %, omezením celkových a fixních nákladů o 30 %, zkrácením vývojových cyklů o 30 % a snížením logistických nákladů o 10 %

- vysoce konkurenční výroba – má ji zajistit aplikace zavedení výrobního systému PSA, vývoj pružných a stavebnicových platforem, rozšíření základen a nákupů v rozvojových zemích a zvýšení poprodukčních úprav vozů

Co se expanze na mimoevropských trzích týká, měla by vést k nárůstu prodeje v roce 2010 o 400 tisíc vozů. Koncern počítá se zdvojnásobením prodeje v Jižní Americe na 400 tisíc vozů. V Číně se chce PSA hlavně etablovat a do roku 2015 prodat jeden milion vozů. V roce 2010 by měl být v Číně postaven nový závod. Počítá se rovněž s omlazením modelů a uvedením 12 nových modelů. V plánu je vytvoření nového společného podniku s čínskou automobilkou Hafei. V Rusku by francouzský koncern v roce 2010 rád prodal 100 tisíc vozů. Cílem je poté nárůst ročních prodejů až na 300 tisíc vozů.

PSA Peugeot Citroën by měl v letech 2007 až 2010 na světových trzích uvést celkem 53 nových modelů. V plánu je větší orientace na vozy šetrné k životnímu prostředí. Koncern plánuje snížení průměrných emisí CO2 v Evropě o minimálně 10 g/km. S tím souvisí uvedení hybridního pohonu s naftovým agregátem HDi v roce 2010 a plánovaný prodej jednoho milionu kusů jednotek „Stop and Start“. K dispozici budou ve větší míře rovněž motory spalující 30% bionaftu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma Český zdravotnický projekt zrozený v Brazílii poprvé uspěl doma

Oborová zdravotní pojišťovna začala podporovat…

Komentář Martina Lobotky: Rozpočet 2018 aneb Jiný rok, stejný marasmus. Takhle se firma neřídí Komentář Martina Lobotky: Rozpočet 2018 aneb Jiný rok, stejný marasmus. Takhle se firma neřídí

Známe první obrysy rozpočtu na rok 2018, přičemž se žádná…

Tisíce českých firem získaly možnost přijímat platby bitcoinem Tisíce českých firem získaly možnost přijímat platby bitcoinem

Pokladní systém Storyous umožní podnikatelům přijímat…

V Manchesteru zřejmě vraždil britský mladík V Manchesteru zřejmě vraždil britský mladík

Pachatelem pondělního teroristického útoku v Manchesteru…

 
Zdroj: PSA Peugeot Citroën

Štítky PSA Peugeot

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R

Hodně nenápadně potvrdila mladoboleslavská automobilka…

25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte… 25 aut z dílny Italdesign, která na silnici rozhodně nepotkáte…

Letos tomu je 50 let, kdy se Giorgetto Giugiaro rozhodl…

 






 
Závodní „Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

„Ford Focus“ s technikou Nissanu GT-R míří na Pikes Peak. Může vyhrát?

Dnes 18:50

Speciál pro slavný americký závod do vrchu Pikes Peak sice vypadá jako Ford Focus, avšak techniku má odjinud. Víte, odkud?




Blesk.cz

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí druhého potomka

Klára Vytisková to má za pár: V červnu porodí…

Ta to má opravdu za pár. Na udílení cen Anděl 2016 se ukázala zpěvačka Klára Vytisková (31), která je podruhé…

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací: Hrozí to už brzy

Bude televize jen za peníze? Šéf Radiokomunikací:…

Česku hrozí, že po roce 2020 přijde o bezplatný pozemní příjem televizního vysílání. Stane se tak, pokud…

 

iSport.cz

Lavička: Schick a Juventus? Velká výzva, umí ale dát gól z každé situace

Lavička: Schick a Juventus? Velká výzva, umí ale dát…

V kvalifikačním cyklu byl jeho velkou oporou a sázet na něj bude chtít i na EURO v Polsku. Bez nejlepšího…

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány. Stramaccioni je zajímavý tah

Ujfaluši: Asistent ve Spartě? Mám jiné plány.…

Fotbalová Sparta projde během letní přestávky velkými změnami. Kádru se ujme italský kouč Andrea Stramaccioni a…

 

Reflex.cz

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo jen špinavá stoka pod Vesuvem?

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo…

Kdo viděl Neapol, nemůže být nikdy smutný! Tak zvolal v euforii nad krásami Neapole německý básník Goethe. Na…

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Rozhodně nejsem příznivcem Miloše Zemana a dnešního Hradu vůbec, nicméně mne negativně zaujal včerejší TV výrok…