Subaru Legacy s novým turbodieselem: 110 kW, 350 Nm, 5,6 l/100 km
Konkrétní technická data a podrobnosti o konstrukci servíruje Fuji Heavy Industries už asi 2 roky, ale teď přišla na řadu konečně zástavba nového motoru do modelové řady Legacy. Na předloňském autosalonu v Paříži bylo oficiálně uvedeno, že se jedná o čtyřválec Common Rail s protiběžnými písty, jehož turbodmychadlo je umístěno pod blokem motoru, což přispívá k snížení těžiště.
Ze zdvihového objemu 1998 cm3 získali konstruktéři obvyklých 110 kW při 3600 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm při 1800 ot./min. Kombinovaná spotřeba sedanu Legacy s tímto motorem činí 5,6 l/100 km.
S novým motorem byla vyvíjena také nové převodovka. Ačkoli standardem v této kubatuře a skupině motorů je dnes už šestistupňové ručně řazené ústrojí, nabídne Subaru sice novou, ale jen pětistupňovou převodovku. Karoserie vozů musely být kvůli pro značku netradičnímu motoru také dále upravována. Pracovalo se na uložení motoru, vhodně umístěných tlumících prvcích a materiálech, pohlcujících vibrace a hluk pocházející z motorového prostoru. Zesíleny byly také brzy a posilovač brzdného účinku.
Součástí výbavy bude standardně filtr pevných částic.