Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Golf s bohatou výbavou za 454.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (155)
Letní cenová akce Volkswagenu znamená úsporu v řádu desítek tisíc. V současné době je prodáván základní model Golfu (Trendline) za 439.900,-Kč, ale za dalších 15.000,-Kč dostanete velký balík příplatkové výbavy.

Letní cenová akce Volkswagenu znamená úsporu v řádu desítek tisíc. V současné době je prodáván základní model Golfu (Trendline) za 439.900,-Kč, ale za dalších 15.000,-Kč dostanete velký balík příplatkové výbavy.

Ten obsahuje klimatizaci "climatronic" s poloautomatickou regulací, palubní počítač, metalický lak nebo lak s perleťovým efektem, 3ramenný kožený volant, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v kůži, opěrku bederní páteře pro přední sedadla, včetně výškově

nastavitelného sedadla spolujezdce, loketní opěrku vpředu s odkládacím boxem, 2 držáky nápojů vzadu, 4 kola z lehké slitiny "Hockenheim" 6 1/2 J x 16 s pneumatikami 205/55 R16.

Do standardní výbavy všech Golfů přitom patří přední, boční a hlavové airbagy, ABS, EBV, MSR, ASR a brzdový asistent "dual rate", kotoučové brzdy na všech kolech, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání oken vpředu (pro 5dveřové verze i vzadu), elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo rádio "RCD 300" s CD přehrávačem a čtyřmi reproduktory.

Potěší také nízký příplatek za automatickou dvouzónovou klimatizaci (+5.600,-Kč), naopak tomu bude u příplatku za pětidveřové provedení, který činí napříč celou modelovou řadou 28.200,-Kč.

Za cenu uvedenou v titulku dostanete Golf modelového roku 2007 se zážehovým motorem 1,4 l, který nyní dává výkon 59 kW při 5000 ot./min, točivý moment 132 Nm při 3800 ot./min a v kombinovaném jízdním cyklu spotřebuje 7 l paliva na 100 km. Akcelerace z 0 na 100 km/h trvá 13,9 s, nejvyšší rychlost činí 168 km/h.

Ondřej Láník
Diskuze (155)
22. 8. 2006 21:28
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
No, možná bys nám mohl toho impotenta podrobně intimně přiblížit... :-) P.S. GOLF... Gé GOLF, Gé, jako - GURU.... kapiš?
22. 8. 2006 21:24
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
K smíchu jsi tu ty... Nikdo ti ho přece nenutí. Máš na výběr motorizaci až do 200 koní. Tak vybírej. Ten mainstream není výmysl Koncernu... koneckonců, kam jinam bys chtěl VW řadit?
22. 8. 2006 21:16
Re: BUDÍČEK...
;-)
22. 8. 2006 21:16
Re: BUDÍČEK...
Já ti dám hrušková voda :-) to by pak soupeři byli než šaraticí >:D Předek Golfu je dokonalá harmonie stylu v nižší střední. Záď je mírně diskutabilní... ale to všechno je do roka pryč... jo, souhlas, přijde EPOCHA G - VI. :yes: Tedy aby bylo jasno... Golf bude i nadále Golfem... já jen, aby někdo nečekal nějaké levné východní větry... ;-) bude to stále ten držák, pořez, dokonalele usazenej na silnici... a ovšem... jaksi... omládne... což bude fajn.
22. 8. 2006 20:56
Re: GURU TANČÍ
Už jsi se zkoušel napít v Octavii z 1.5 litrové pet lahve? :-) Na posledního loka by sis musel udělat lůžkovou úpravu... klid. jestli něco na Octavii cením, pak otvor na lahve to nebude... Golf se nemusí dostávat na žádný vrchol, on na tom vrcholu je bez ohledu na to, jestli se ve Francii vyrábí auta nebo ne. To je obecně známá věc... Jsou tu v nižším středním mainstreamu jed dva soupeři - GOLF a Focus... Fe francii se dělá 307, C4 a Megane... ani jeden z nich nedosáhne na kvalitu Golfu... ostatně Golf je v Evropě nejprodávanější vůz v nižší střední. Tak jako jsou patrioti v Německu, jsou patrioti všude... kde tedy vyrábí auta.