Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Phaeton dostal nový paket Premium

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
Volkswagen se snaží přilákat zákazníky ke své vlajkové lodi a připravil si nový paket Premium rozšiřující výbavu luxusního sedanu.

Volkswagen Phaeton je jedním ze symbolů éry, kdy německý koncern vedl Ferdinand Piëch. Poprvé se představil jako Concept D na frankfurtském autosalonu v roce 1999. Studie měla karoserii liftback, zatímco pro sériové provedení se VW uchýlil ke klasickým proporcím. Sériová verze se začala prodávat v květnu 2002 a poslední výraznější modernizace se odehrála v roce 2010.

V současnosti patří Phaeton mezi veterány v nabídce své značky a i ve srovnání s většinou svých přímých konkurentů je o generaci starší. Právě proto se Volkswagen snaží přitáhnout pozornost movitých zákazníků ke svému velkému a luxusnímu sedanu prostřednictvím paketu rozšiřujícího výbavu a snižujícího cenu.

Pod označením Volkswagen Phaeton Premium se ukrývají prvky z příplatkové výbavy, které jsou u tohoto provedení standardem. Mezi ty patří ergonomická a komfortní sedadla nastavitelná vpředu v 18 směrech, která na základě svých testů doporučují německé instituce pro zdravá záda. Samozřejmostí je kožené čalounění Sensitive Classic Style.

Dalšími standardními prvky výbavy pro Phaeton Premium jsou multifunkční kožený volant, konektor MEDIA-IN a příprava pro mobilní telefony Premium s rozhraním Bluetooth a dalšími funkcemi. Bezpečnostní výbava obsahuje adaptivní tempomat ACC s funkcí Front Assist, systém Dynamic Light Assist pro automatické přepínání dálkových světel, automatické rozpoznávání dopravních značek, systém monitorování tlaku v pneumatikách a nechybí ani zadní parkovací kamera a alarm.

Změny v případě exteriéru se omezují na minimum v podobě 18palcových litých kol Dynamic a k dispozici je ještě odnímatelné tažné zařízení.

Volkswagen na domácím trhu nabízí paket Premium v kombinaci se všemi motorizacemi Phaetonu. Ve spojení s motorem 3,0 V6 TDI začínají ceny na částce 82.145 euro (zhruba 2.095.000 Kč) a Volkswagen uvádí, že paket Premium představuje slevu ve výši až 6.435 eur (okolo 165.000 Kč).

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
9. 11. 2012 15:49
Re: haha
U auta za 200-300 K bych věci jako světla líbí, nelíbí, obyčejný neřešil, ale abych jako zákazník vypláznul za auto 1,5 - 3 miliony a navenek to vypadalo jako širší Passat, tak to mi přijde docela divný.
Avatar - Stejsn
9. 11. 2012 14:18
Re: haha
Je pravda, že zezadu se mi původní Phaeton vždycky líbil, ta čtyři kulatá světla vypadají moc pěkně. Ale to je jediný pohled, ze všech ostatních stran byl hrozně obyčejný. V nové verzi je obyčejný už i zezadu.
9. 11. 2012 12:23
Re: haha
Přesně tak, prostě za ty prachy, už se dá vybrat lepší auto než zrovna Phaeton. Ono jich ale taky zrovna moc nejezdí, takže evidentně dost lidí uvažuje stejným směrem jako my ;-)
Avatar - Stejsn
9. 11. 2012 11:48
Re: haha
A ještě navíc starý B5 před faceliftem ;-)
9. 11. 2012 10:30
Re: Odkaz pre deti, ktorí Phaeton videli iba na ul. a obrázk
Phaeton to má Torsen s nastavením 50:50. Nic co by neměl Lexus LS nebo A8. Motory má z A8. Podvozek sdílí s Bentley, to ho sice šlechtí, nícméně je to přece jen cvalík. U Bentley jsou tytéž motory přeplňované, takže to i s tou nadváhou s autem cvičí... konec konců od příští generace se bude Phaeton daleko víc podobat A8.