Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ares Design mění Ferrari GTC4Lusso v moderní intepretaci kupé 412 z osmdesátých let

Ares Design Project Pony
Ares Design Project Pony
Ares Design Project Pony
Ares Design Project Pony
15 Fotogalerie
Diskuze (0)
Ferrari GTC4Lusso se má stát základem pro moderní interpretaci jednoho z klasických cestovních vozů se vzpínajícím se koněm ve znaku.

Společnost Ares Design s hlavním sídlem v italské Modeně, v jejímž čele stojí Dany Bahar, bývalý šéf britské automobilky Lotus, byla založena v roce 2012 a přitahuje k sobě pozornost prakticky každou ze svých kreací.

V posledních měsících zaujala bláznivou verzí Mercedesu G, druhou generací Corvette s moderní technikou nebo novodobou interpretaci DeTomaso Pantera se základem v Lamborghini Huracán.

Pozornost k Ares Design přitáhl i Bentley Mulsanne Coupé, který byl představen v srpnu letošního roku nebo projekt, který byl odhalen před pár týdny a kombinuje techniku Ferrari 812 Superfast s liniemi Ferrari 250 GTO.

Mezi připravované vozy společnosti Ares Design patří i projekt Pony. Ten byl poprvé prezentován začátkem letošního roku a jedná se o oživení typické siluety dvoudveřového kupé Ferrari 412 z osmdesátých let dvacátého století za využití techniky aktuálního modelu GTC4Lusso.

Ares Design plánuje proměnu moderního Ferrari s třídveřovou karoserií v jeho prapředka s dvoudveřovou karoserií se stupňovitou zádí za využití přepracování skeletu zadních partií a použití nových povrchových panelů z kompozitních materiálů. Interiér má zůstat v uspořádání 2+2 a spojovat moderní techniku s tvary osmdesátých let.

Nyní se projekt Pony připomíná prostřednictvím nových vizualizací spolu s informacemi o jeho dalším postupu. Dvoudveřové kupé má skutečně využívat techniku modelu GTC4Lusso v čele s jeho vidlicovým dvanáctiválcem ve spojení s pohonem všech kol. Představení prvního kompletního vozu se máme dočkat do konce letošního roku.

Ferrari 412 z let 1985 až 1989 bylo poslední evolucí Ferrari 365 GT4 2+2, jehož premiéra se odehrála již v roce 1972. Pod kapotou modelu 412 byl uložen pětilitrový vidlicový dvanáctiválec, disponující výkonem 340 koní (250 k), s nímž téměř pětimetrové kupé s manuální pětistupňovou převodovkou mohlo uhánět rychlostí 250 km/h a akcelerovat z 0 na 100 km/h za 6,7 s.

Ferrari GTC4 Lusso, které se představilo v roce 2016, má vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,26 l s nejvyšším výkonem 690 koní (508 kW). Maximální rychlost tohoto modelu se pohybuje okolo 345 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h je u něj uváděno za 3,4 s.

Začít diskuzi