Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Aston Martin Virage vyráží do Ženevy

Ondřej Láník Ondřej Láník 23. 2. 2011 • 19:16
33
15
Zobrazit náhledy (33)
Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage Aston Martin Virage
Pokud jste se zatím nestačili zorientovat v aktuální nabídce kupé Aston Martin, budete to mít zase o něco složitější.

Šéf Aston Martinu Ulrich Bez to myslel s masovým rozšířením flexibilní platformy VH na 7 modelů vážně. Aby dostál svého slibu, představí britská značka v Ženevě rovnou dvě varianty nového modelu - kupé Virage a otevřenou verzi Virage Volante.

Dvoudveřové GT Aston Martin Virage se zařadí ve výrobním programu mezi kupé DB9 a DBS výkony i cenou.

Virage dostane stejně tak jako jeho dva příbuzní dvanáctiválec uložený za přední nápravou a automatickou šestistupňovou převodovku ZF u zadní nápravy. Zatímco nejvyšší výkon motoru 365 kW (490 k) je mezi DB9 (350 kW) a DBS (380 kW), točivý moment 570 Nm je identický se sportovnějším DBS.

Podvozek sází na známý hardware, ale taky na loni uvedené eletronicky řízené adaptivní tlumiče ADS (Adaptive Damping System) s pěti přednastavenými stupni tuhosti.

Tlačítko Sport na přístrojové desce má napřímit reakce auta na sešlápnutí plynového pedálu a urychlit změny převodových stupňů v automatu.

Standardem Virage budou keramické brzy CCM (Carbon Ceramic Matrix), které jsou výkonné a současně vysoce odolné vůči vadnutí. Vítané je i snížení hmotnosti rotujících, resp. neodpružených hmot o 12,5 kg.

Design posunuje vzhled kupé značky Aston Martin decentně kupředu. Nová maska připomíná One-77, přední světlomety zase největší Rapide.

Jen ruční výroba samotného luxusního interiéru vyžaduje 70 člověkohodin, celý automobil pak 200 člověkohodin.

Výroba bude probíhat v anglickém Gaydonu ve Warwickshire. Cena by se měla vejít mezi 170.000 Euro (DB9) a 240.000 Euro (DBS). Přesná částka bude oznámena při světové premiéře v Ženevě. Na stejném místě budou k vidění i další nové Astony - V8 Vantage S a Cygnet.

Témata
Avatar - ManInBlack
24. 2. 2011 06:47
Re: Komu se tohle nelíbí...
Já mám na mysli přímo nelíbí. To, že mají hodně unifikovaný design a moc ho nemění, s tím souhlasím.
23. 2. 2011 19:49
Re: Komu se tohle nelíbí...
Nu vidis, a ja patrim k jednim znich. Nerikam nelibi, ale asi jich vidim vice nez bych chtel a ta zadni cast svetel mne zacina nudit, porad to same.

Auto je to nadherny na 100%, ale mam rad kdyz se auta meni casteji, jako treba Ferrari v dnesni dobe po designove strance.

Avatar - Pekelná Micinka
23. 2. 2011 18:33
Geneva
Vypadá dobře, ale já se těšil, že představí Vanguard.
23. 2. 2011 18:21
Re: DB7
no ale neviem, ci by som ho na prvy, a mozno aj druhy, pohlad dokazal odlisit od DB9 :-|
23. 2. 2011 16:59
Re: Komu se tohle nelíbí...
jo to je nádherná kára škoda že neni na naše silnice, hned bych vzal na ní hypotéku ;-) už se těšim do Ženevy!!!!! :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku