BMW Concept M135i: Předobraz nejsilnější jedničky
Třídveřový zástupce nejmenší řady 1 dostal lakování v tradičních bojových barvách BMW, koncept se tedy ještě ostřeji vymezuje proti dříve zveřejněným obrázkům 125i s příplatkovými doplňky z programu M Performance.
Na visuální odlišnost má koncept bezesporu právo, pod kapotou je totiž ukryt řadový šestiválec N55 s twin-scroll turbem, což je mimochodem jediný šestiválec který by se pod kapotu současné řady 1 měl dostat. Výkon tisková zpráva popisuje jako „větší než 300 koní", lze tedy předpokládat, že zůstává v obvyklých mezích předchozí generace a tedy mezi 225 a 250 kW.
Síla motoru putuje klasicky k zadním kolům, za lehkými osmnáctipalcovými ráfky v „M designu“ se ukrývá výkonná „M“ brzdová soustava s modře lakovanými třmeny. Otvory v předním nárazníku byly upraveny pro lepší přístup chladného vzduchu k motoru, zezadu pak celkový dojem dokresluje černá metalická spodní část nárazníku se dvěma temně šedými koncovkami. S těmi korespondují i šedá vnější zpětná zrcátka či lesklé černé lišty kolem (bezrámových) bočních oken. Jejich linka je díky třídveřové karoserii bezesporu elegantnější.
BMW tedy v Ženevě hodlá potěšit i klasičtěji založené fandy značky. Ukázka, kam se vývoj současné řady 1 posune, by tak mohl trochu uklidnit ty skalní příznivce značky, kteří jsou mírně znepokojeni nově představenými modely M550d xDrive a X5/X6 M50d.