Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bugatti: Čtyřdveřová verze ani silnější Veyron nebudou

Aleš Jungmann Aleš Jungmann 20. 1. 2014 • 01:25
50
27
Zobrazit náhledy (50)
Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier
Hodně překvapivě zní vyjádření šéfa Bugatti, Wolfganga Schreibera, ohledně plánů automobilky do příštích let.

Naděje řady movitých fandů automobilky Bugatti vzaly, zdá se, za své. Samotný šéf automobilky Wolfgang Schreiber se v rozhovoru pro magazín Top Gear nechal slyšet, že Bugatti rozhodně neuvažuje o výrobě čtyřmístného modelu, vycházejícího z konceptu 16C Galibier.

V minulosti jsme vám sice několikrát přinesli informaci, že Galibier dostal zelenou, nicméně zdá se, že po odchodu Wolfganga Dürheimera z vedení Bugatti bylo toto rozhodnutí přehodnoceno. Není tajemstvím, že o sériovou výrobu se nejvíce zasazoval právě Dürheimer. Schreiber v rozhovoru působil poměrně rozhodně, přičemž použil argument, kdy by Galibier podle jeho názoru mohl „rozředit“ filozofii značky Bugatti. Ta se nyní profiluje jako „top“ mezi supersportovními automobilkami.

Čekáme tedy nástupce Veyronu, dost možná s hybridním pohonem, který Schreiber nevyvrátil (ale také nepotvrdil). Objeví se do té doby ještě nějaká výkonnější verze? Šéf automobilky byl v tomto ohledu velmi kategorický: ne. Nejsilnější verze o výkonu 1200 koní je prý dostatečně reprezentativní a důstojná.

Do konce příštího roku bude v továrně Bugatti probíhat výroba stávající generace Veyronu, konkrétně otevřených roadsterů, takže nový nejskvělejší supersport světa uvidíme asi až během roku 2016.

Témata
Avatar - eliot
21. 1. 2014 15:37
Re: Galibier vypadá hnusně, je dobře že se nebude vyrábět
O peníze u Bugatti tolik nejde. Veyron je prodělečný model a o tom se vědělo už od samého počátku. Bugatti je financováno ostatními koncernovými značkami.
Avatar - Sumi2000
21. 1. 2014 00:17
Re: Chtěl bych aby bugatti udělalo něco ve stylu EB110
Zbláznil jsi se?! 8-s
Avatar - Sumi2000
21. 1. 2014 00:16
Re: Galibier vypadá hnusně, je dobře že se nebude vyrábět
:yes: :-)
Avatar - Sumi2000
21. 1. 2014 00:16
Re: Galibier vypadá hnusně, je dobře že se nebude vyrábět
Neznám škaredé Bugatti..!!! ;-)
A JE ŠKODA KAŽDÉHO , KTERÉ SE NEVYROBÍ!
JDE O MIMOŘÁDNÁ AUTA!!
A jejich ceny jsou bohužel také mimořádné.Proto jich jezdí tak málo.
Bohužel.
20. 1. 2014 23:46
Re: minutu ticha
ty ses ale de*bil, to neni mozne..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud