Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cupra Formentor rozšiřuje nabídku. Kolik dáte za základní 1.5 TSI?

David Bureš David Bureš 2. 12. 2020 • 22:51
59
38
Zobrazit náhledy (59)
Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor Cupra Formentor

Nový crossover kupé značky Cupra se nejprve začal prodávat ve vrcholné formě s 2.0 TSI (228 kW). Nyní následuje i další motor.

Cupra se prezentuje jako sportovně laděná značky vyplňující mezeru mezi mainstreamem a prémií, v případě stylového crossoveru Formentor ale už dopředu dala najevo, že v jeho případě vyloženě sportovní motorizace doplní i běžné, s nižším výkonem. A nabídka se právě nyní začala rozšiřovat.

Původně Formentor na český trh vstoupil výhradně ve vrcholné formě VZ, a to s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 228 kW, spárovaném se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol. V takovém případě vůz přijde na 1.334.900 korun.

video

Nyní ale nabídku rozšiřuje agregát z opačného výkonového spektra. Řeč je o benzinovém čtyřválci 1.5 TSI (110 kW), základním motoru v paletě vozu. V kombinaci s šestistupňovým manuálem za něj dáte 774.900 korun. Motor lze ale kombinovat rovněž se sedmistupňovým DSG, a to za příplatek 45.000 korun.

Liší se i základní výbava, která je přesto bohatá. Zahrnuje full LED světlomety včetně mlhovek, 18“ kola z lehkých slitin, dojezdovou rezervu, ambientní osvětlení, vyhřívaný volant nebo polokožená sportovní sedadla. Dále jsou tu rovněž zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat, osm airbagů (včetně kolenního řidiče a středového vpředu), třízónová automatická klimatizace, bezklíčový vstup, multimediální systém s 10“ dotykovým displejem nebo digitální přístrojový štít s 10,25“ obrazovkou.

To varianta VZ (veloz = rychlý), dnes dostupná výhradně s 2.0 TSI (228 kW) přidává rovněž 19“ kola, adaptivní podvozek, navigaci s 12“ obrazovkou, skořepinová přední sedadla s vyhříváním, progresivní řízení, zadní parkovací kameru, prediktivní adaptivní tempomat nebo automatický parkovací asistent.

Nabídka motorů pro Formentor se nicméně bude dále rozšiřovat i v příštích měsících. Základní verze bude dostupná ještě s 2.0 TDI (110 kW), 2.0 TSI (140 kW) a jako plug-in hybrid s kombinovaným výkonem 150 kW. Vrcholné VZ pak rovněž nabídne výběr mezi 2.0 TSI (180 kW) a plug-in hybridem o stejném systémovém výkonu.

Související články

Témata
Avatar - wakantanka
3. 12. 2020 12:15
Re: Re: 2.5 R5
teda zhodneme sa na tom že sa nezhodneme :-) obaja to vidíme inak
Avatar - hugino
2. 12. 2020 23:49
Re: 2.5 R5
Ale Formentor nie je predsa prelepený Seat lebo Seat tento konkrétny model nemá.Tak už v tom je ta excluzivita + nemusí ísť primárne o výkon ale Cupra má v základe to čo Seat nemá ani v najvyššej výbave napr.športové sedačky,použité vnútorné dekory alebo materiály /alcantara/ atď takže kupujúci si môže nakonfigurovať auto povedzme od 27 000 Eur po 50 000 Eur a záleži len na ňom kolko je ochotný zaplatiť a aký výkon potrebuje a to je len dobre že dali takúto možnosť.Aj Maybach je v podstate luxusnejšie S-ko s lepšími materiálmi a dajú si za to patrične zaplatiť takisto ako Brabus alebo Alpina.Takže aj v tom je tá excluzivita.
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2020 21:05
Re: Re: 2.5 R5
U DS bych nečekal něco, co zákazníci nechtěli ani u Citroënu, ze kterého značka vzešla. Hydractive je sice hezká vzpomínka, ale naštěstí už jen vzpomínka. Ale na odlišnosti pojetí u těch dvou značek se zkrátka neshodneme, pro mě je Cupra ze značkového pohledu marketingové selhání. Právě tím, co z ní zástavbou těch základních motorů dělají.
U DS je totiž rozdíl v tom, že z Citroënu C5 neuděláš vyšší výbavou lepší auto, zatímco ze sportovní značky těmi motory snadno uděláš podřadnou.
Avatar - wakantanka
2. 12. 2020 20:47
Re: Re: 2.5 R5
Tak ale princíp je plus mínus rovnaký. Jedni sa tvária ako prémiový luxus, druhí ako športová tiež skoro prémia. Formentor je svojbytný model a ďalšie majú nasledovať. Akurát osobne nevidím tú pridanú hodnotu ani u jedného. U DS by som čakal minimálne hydractive a multi-link, od Cupry techniku ktorú nemá hocaký iný Seat.
Avatar - pradeda777
2. 12. 2020 20:37
Re: 2.5 R5
Tož s tím 5 válcem by se stal "horkým kandidátem" na univerzál..... :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud