Dnešní TV Svět motorů: České monstrum, nová Corsa, Vaculíkův Mercedes i ojetý Ford Kuga
Nový díl televizního Světa motorů na Nova Action! Sledujte Bureko 6x6, šestikolový český pick-up s výkonem 1000 koní, test nového Opel Corsa a recenzi ojetiny Ford Kuga II. A také zajímavý pohled na nečitelnost dopravních značek. Dnes ve 20:30 na Nova Action a kdykoliv na Voyo!
Dnes ve 20:30 na Nova Action. A na Voyo
Je tu opět středa, to znamená jediné: Večer můžete počítat s novým dílem televizního Světa motorů. Již 32. díl odvysílá stanice Nova Action dnes, 6. prosince ve 20:30. Všechny díly najdete také na Voyo.
Bureko 6x6: Šestikolový český pick-up za miliony
Česká firma Bureko vyrábí šestikolový pick-up, Bureko 6x6, založený na Chevroletu Silverado. S délkou až 6200 mm přerůstá i známý Mercedes-AMG G 63 6x6. Pohání ho 6,2litrový osmiválec s výkonem až 1000 koní a exteriér je upraven výrazným bodykitem. Cena se může vyšplhat na více než 6 milionů. Martin Karlík projede toto šestikolové monstrum na off-road polygonu.
Martin Vaculík a jeho Mercedes W124
Vzácný test Martina Vaculíka o jeho vlastním autě. Tedy skoro, protože ho krátce po natočení videa prodal. Měl ho mnoho let a najezdil s ním statisíce kilometrů, zná ho proto opravdu do šroubku. Půjde o legendární Mercedes W124, tedy třídu E předtím, než se tak pojmenovala.
Nový Opel Corsa v testu
Opel Corsa byl prvním autem, které na českém trhu dokázalo konkurovat lidovým škodovkám, v případě druhé generace šlo o felicii. To aktuální šestá generace má konkurentů mnoho. A stojí na sdílené platformě PSA CMP. Tak proč právě Opel? Vláďa Kadera najde překvapivě mnoho důvodů.
Ford Kuga II jako ojetina
Původní Ford Kuga z let 2008 až 2012 byl ryze evropskou záležitostí. Druhá generace, vyráběná sedm let, vznikla v těsné kooperaci mezi evropským a americkým Fordem. Je zdařilejší než předchůdce a na trhu ojetin se nabízí za velmi zajímavé ceny. Jaká je dlouhodobá spolehlivost? Pečlivě rozebere technický specialista Tomáš Dusil.
Nečitelnost dopravních značek
Často jdou sotva přečíst, ale kdo to vlastně posuzuje a na koho padá při případné nehodě vina? Petr Slováček shrne problematiku dopravních značek, které jsou poškozené, nečitelné, schované za vegetací nebo špatně natočené jiným směrem.