Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

EU půjde opravdu automobilkám po krku. Přísnější podoba norem schválena!

ČTK ČTK 15. 4. 2019
9
59
Zobrazit náhledy (9)
Zařízení vysílá aktuálně měřené parametry přes Wi-Fi. Plubní inženýr František Plát si tak může kontrolovat hodnoty emisí jak v počítači, tak třeba i v mobilu. Před každým měřením se musí hodnoty naměřené mobilním zařízením porovnat s údaji z velké zkušebny. PEMS a cyklus RDE tak klasické válcové zkušebny nenahradí. Abarth Abarth

Členské státy dnes potvrdily podobu přísnějších emisních norem pro osobní automobily a lehká užitková vozidla

Podle nařízení mají být od roku 2030 emise oxidu uhličitého u nových osobních aut v průměru o 37,5 procenta a u dodávek o 31 procent nižší, než budou v roce 2021.

V letech 2025 až 2029 se emise CO2 z osobních aut a dodávek musí snížit o 15 procent. Výrobcům automobilů, jejichž průměrné emise přesáhnou stanovené limity, má být vyměřen takzvaný poplatek za překročení emisí.

Evropská komise do roku 2023 zhodnotí, zda by tyto poplatky měly být využity k financování spravedlivého přechodu k mobilitě s nulovými emisemi a na podporu rozvoje dovedností pracovníků automobilového průmyslu.

Návrh má přispět k dosažení cílů pařížské klimatické dohody a snížit v celé EU do roku 2030 emise v odvětvích mimo systém obchodování s emisemi (ETS) o 30 procent oproti hodnotám z roku 2005.

Evropská komise s návrhem přišla v listopadu 2017, od té doby se o věci vyjednávalo. Europarlament kompromisní dohodu pravidel schválil koncem března.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem
Hendly
| 18. 4. 2019
Oni se vypracovali náhodou a teď bez naší rady zase spadnou dolů.. příjde ti to jako logická myšlenka po tom co němci od války rostou? Co jsme udělali za ty léta my v čechách? Není spíš čas se zamyslet kdo to teda dělá špatně?
Re: Re: Re: Re: Re: Jsem
ryccardo
| 18. 4. 2019
Zelený idioti ovšem Německu nevládnou odjakživa. Když si pod sebou řežeš větev tak to chvilku vydrží než praskne. To bude ten důvod. Ano chytří Češi se spoléhají zatím na to nejlepší co lidstvo vyvinulo tj. jaderný elektrárny doplněný přiměřeným množstvím elektřiny z obnovitelných zdrojů. Ono to nakonec dopadne tak, že ti Němci budou od "hloupých" Čechů nakupovat elektřinu >:-[]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem
ryccardo
| 18. 4. 2019
Píšeš zcela správně PRŮMĚRNĚ. Tj někomu i 6 a někomu holt 2. Takže já spadám do tý části, který vydržej zimáky podprůměrně dlouhou dobu. S tou tvojí imaginární VŠE by si to už konečně mohl pochopit a přestat mě s tím konečně otravovat. Nevím proč ti furt hlava nedokáže pobrat, že mě zimáky prostě 4 roky nevydržej.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem
Hammunasakra
| 18. 4. 2019
Je to tak = zimní většině = lidem co najezděj ca průměrně = vydržej 4 roky. Tak to prostě je ;-)
Re: Re: Re: Re: Jsem
Hendly
| 17. 4. 2019
Německo, vyspělá země, která má nějvětší ekonomiku EU je tak hloupá a ty češi vědí jak na to a můžou jí poradit.. Proč teda jsou ty němci na tom tak dobře a ty chytří češi ne?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku