Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500X Opening Edition: S 1.4 MultiAir za 475.900 Kč

David Bureš David Bureš 6. 1. 2015 • 19:56
104
92
Zobrazit náhledy (104)
Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X Fiat 500X
Nový italský crossover bude dostupný ve dvou designových provedeních: v městské a terénní verzi.

Fiat zveřejnil první české ceny nového crossoveru 500X, který sdílí techniku s Jeepem Renegade. Automobil se začíná prodávat v zahajovací sérii Opening Edition. Zákazníci aktuálně mohou vybírat pouze ze tří kombinací vzhledu a motoru. Všechny spojuje bohatá výbava.

Už při premiéře Fiat avizoval, že 500X bude dostupný ve dvou designových provedeních. Základem je městská varianta City Look, kterou doplňuje „terénní“ verze Off-road Look s oplastovanou karoserií.

Zájemci o City Look mohou vybírat ze dvou motorů. Zážehové jednotky zastupuje turbomotor 1.4 MultiAir (103 kW) za 475.900 korun. Turbodiesel 1.6 MultiJet (88 kW) stojí 501.900 korun.

V rámci série Opening Edition majitelé dostanou bohatou výbavu v hodnotě 52.900 korun zdarma. Ta zahrnuje speciální šedý lak Arte, dvouzónovou klimatizaci, litá 18palcová kola, bezklíčový vstup a balíček bezpečnostních pomocníků čítající sledování jízdních pruhů, varování před čelním nárazem, monitoring mrtvého úhlu a zadní parkovací kameru. Výbava dále čítá tempomat, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka nebo kožený volant.

Pro drsnější Off-Road Look je k dispozici pouze vrcholný vznětový čtyřválec 2.0 MultiJet (103 kW) kombinovaný s devítistupňovou automatickou převodovkou. Tato verze s pohonem všech kol zákazníka přijde na 718.900 korun.

Také v tomto případě se majitelé mohou těšit na bohatou výbavu. K autu bude v rámci Opening Edition dodávána navigace ovládaná prostřednictvím 6,5palcového displeje, kožené čalounění, dešťový a světelný senzor nebo třívrstvý červený lak Amore.

Italské městské SUV se v tomto provedení chlubí i tempomatem, parkovacími senzory, vyhřívanými zrcátky, xenonovými světly, dvouzónovou klimatizací nebo mlhovkami.

Fiat 500X Opening Edition – ceny na českém trhu
Motor1.4 Turbo MultiAir21.6 Multijet II2.0 Multijet II
Pohonpředních kolpředních kolvšech kol
Zdvihový objem [cm3]136815981956
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min]103/500088/3750103/4000
Točivý moment [N.m/min]230/1750320/1750350/1750
Převodovka6M6M9A
Max. rychlost [km/h]190186190
Zrychlení 0-100 km/h [s]9.110.59.8
Komb. spotřeba [l/100 km]6.04.15.5
Světlá výška [mm]162162179
Cena City Look [Kč]475.900501.900-
Cena Off-road Look [Kč]--718.900

Související články

Témata
Avatar - aproximus
8. 1. 2015 21:10
Re: Pěkné, ale co ta el. P brzda?!!
:yes:
7. 1. 2015 10:49
Re: Velmi dobře... jen škoda toho názvu - ale co už teď
Jenom jedna poznámka.
Trekking se stejným motorem vychází na 435 000 tis. Kč, dle akčního ceníku. To je o cca 40 tis. Kč míň než je cena tady té Open edice s tím samým motorem. To je myslím že odpovídající cenový rozdíl. A Trekking nevypadá na 500 L vůbec špatně, užitná hodnota těch dvou aut bude podobná (u Lka možná o chlup lepší).

Ale na živo možná změním názor. Ale 435 tis. mi stále přijde přijatelnější než 475 tis. Mimoto nevidím jako výhodu mít u auta 18" kola (zvlášť u auta tohoto typu), což by možná v tuto chvíli byl i důvod vzít raději ten Trekking (při potřebě nákupu podobného auta).

Nicméně ano. Xko má i s ohledem na následující prodej a držení si hodnotu lepší potenciál. Ale vzhledem k tomu, že se mi Trekking nejvíc líbí z Lek, neměl bych s ním problém. 40 tis. je dost peněz (víc než 10%).

Jak sem psal jinde. Být to Xko s tím T-Jetem a nebo MultiJetem za 475 ve 4x4 (klidně bez zbytečných fíčur, ale s xenonama a s aut. klimou) tak to snad i koupím (dřív než vůbec plánuju nákup auta pro soukromé potřeby).
7. 1. 2015 10:35
Re: V té vinici...
Co přesně nechápeš? Fiat už dávno není na Evropském trhu leader. Jeho čísla jsou dost nízko. Vyrábí podobné množství aut jsko Škodovka, koem 500k ks a jde dolu, proto nemůže dát tak sebevědomé ceny.

Píšeš dole, že Fiat dělá auta pro lidi, ale jak je vidět v poslední době, to lidé mimo Itálii nechápou. Např v ČR podle SDA to neni žádná hitparáda jde o stovky prodaných kusů za rok včetně užitkových.

Mě osobně se 500X líbí, ale koupit bych si ji nešel, obvzláště za tu cenu. Yeti v Anbition Fresh je nabídka celkem zajímavá a výbava tam je, stačí dokoupit pár věcí a máš 2.0TDi sice 81kw a 4x4 v manuálu kolem 490k Kč + cca 40-50tis nutných extras a jsi lehce nad 500k. Tedy hodně daleko od 718k za 500X ...
Avatar - pumpkin
7. 1. 2015 00:36
Re: základní cena
ideálne rovno zadarmo. :-)
6. 1. 2015 22:14
Re: Pěkné, ale co ta el. P brzda?!!
Tohle prostě nechápu, k čemu je dobrá ručka v běžném autě? :-) Elektronickou ručku s autoholdem mám teď v Golfu a musím říct, že kdybych měl na tom autě vyzdvihnout něco, tak je to tohle. Jízdu po městě to dělá výrazně jednodušší = pohodlnější. Nemusím nic řešit, jen zastavím a hotovo. Chci jet, dám plyn a jedu. Neřeším nic. Ulehčuje to ovládání auta, nezabírá to místo mezi loketkou a řadičkou, odpadají nějaké starosti o mechanické vedení od ručky k brzdám.

Nemyslím to špatně, ale tyhle názory jsou jako názory starší generace, že elektronika v autě je na nic a radši by jezdili Š 120 s karburátorem. Já chápu, že zvyk je zvyk, ale nevím v čem je lepší trhat pákou nahoru než aby se to udělalo samo, popř. přepínat knoflík.

Nějaké zvládání smyku ruční brzdou neberu, 95% lidí to nezvládne a asistenční systémy službu rozhodně odvedou. Jasně, je tu pak jen závislost na těch systémech, ale to je prostě pokrok, který nelze zastavit a týká se všech odvětví. Navíc jak píšu, stejně drtivá většina lidí by to nezvládla "ručně".

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku