Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus se má stát základem pro nový pick-up

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 30. 7. 2018
140
13
Zobrazit náhledy (140)
Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi Ford Focus kombi
Ford patří nejúspěšnějším výrobcům pick-upů a své pozice hodlá upevňovat za pomoci dalších modelů. Nabídku má rozšířit i model odvozený od řady Focus, který má nastoupit na místo již nevyráběného pick-upu Courier.

Ford Courier dnes v Evropě známe jako nejmenšího člena rodiny Transit, sdílejícího platformu s modely Fiesta a B-Max. V letech 1991 až 2002 nesl na evropském trhu toto jméno lehký užitkový automobil, který až po B-sloupek sdílel karoserii s tehdejší generací modelu Fiesta a jeho zadní část tvořila uzavřená nástavba.

Na jihoamerickém trhu je jméno Courier od počátku sedmdesátých let dvacátého století spojeno s pick-up s otevřenou ložnou plochou. V letech 1998 až 2013 jej využíval model, který podobně jako evropský Courier z devadesátých let sdílel karoserii až po B-sloupek s řadou Fiesta a za ním měl ložnou plochu.

V současnosti Ford například na brazilském trhu nabízí jediný pick-up a to model Ranger, který je k dispozici i na evropském trhu a od modelového roku 2019 zamíří i na severoamerický trh. Tam se v nabídce své značky usadí pod pick-upy řady F-150.

Podle informací, které získal a zveřejnil Automobile Magazine, údajně Ford pracuje na dalším rozšíření nabídky svých pick-upů směrem dolů a připravuje nový Courier.

Tento připravovaný pick-up již nemá sdílet platformu, techniku a podstatnou část karoserie s modelovou řadou Fiesta, ale jeho základem se má stát nový Focus, resp. je prozatím zmiňována jen platforma, ale víceméně jisté, že ještě dojde minimálně na sdílení vybraných pohonných jednotek a komponentů podvozku.

Tento nový Ford Courier má být opět vyvíjen především pro jihoamerický trh, ale na rozdíl od svých starších jmenovců se oficiálně vypravit i za hranice Jižní Ameriky. Pokud půjde vše podle současných neoficiálních zpráv, tak se má na severoamerickém trhu objevit v roce 2022. Vyloučeno údajně není ani jeho uvedení v Evropě.

V souvislosti s informacemi o pick-upu na základech modelu Focus se již nyní objevují spekulace o jeho pojmenovaní pro severoamerický trh. Zde se totiž nemusí nutně jmenovat Courier, ale může oživit jméno Ranchero, které nesly v letech 1957 až 1979 pick-up, sdílející přední partie karoserie i techniku s tehdejšími modely Falcon, Fairlane a Torino.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CHerokee
Tak hlavně
CHerokee
| 31. 7. 2018
Jen jsem ještě neslyšel o dobrém tříválci.
Avatar - CHerokee
Otázka
CHerokee
| 31. 7. 2018
Je normální v této třídě. Proč by měl člověk kupovat za stejné peníze auto s podměrečným motorem.
Avatar - twistedTSD
Tak hlavně
twistedTSD
| 31. 7. 2018
Atmo čtyřválec tam celou dobu byl a nikdo ho nechtěl.

1.0 EB měl konstrukční nebo výrobní vadu chladícího okruhu, ale rozhodně na tom není hůř než 1.6 nebo 2.3 EB.
Otázka
mrazik
| 31. 7. 2018
A kdo tvrdi, ze normalni je ctyrvalcovy motor ? V cem je normalni ?
Avatar - kari.laz
Otázka
kari.laz
| 31. 7. 2018
tomu, že to bude mít normální čtyřválcový motor