Ford Mustang GT proměněný v pekelný stroj
Ford Mustang GT má v sériové podobě pod kapotou atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 5,0 l, který disponuje výkonem 310 kW (421 k) a točivým momentem 530 N.m.
Společnost ADV.1 Wheels, která se specializuje na výrobu litých a kovaných kol, ale pro prezentaci disků ze své produkce využila exemplář, který se pyšní výrazně vyššími hodnotami.
Na první pohled se tento modrý Mustang GT od standardního provedení příliš neodlišuje. Vlastně dostal jen větší lízátko pod přední nárazník, spoiler na záď a s liniemi karoserie soutěží o pozornost 20-palcová dvoudílná kovaná kola ADV005 MV2 CS Series.
Vedle nových kol se tento Ford ovšem může pochlubit i několika poměrně zásadními zákroky provedenými pod kapotou. Ten nejvýraznější z nich představuje 2,9-litrový kompresor Whipple, jemuž sekundují úpravy sání, vstřikování i chlazení a nový výfukový systém Corsa Extreme.
Výsledkem všech provedených úprav na motoru je výkon 490 kW (666 koní) změřený údajně na zadních kolech. Prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky pak na zadní nápravu míří i 690 N.m.
Kromě motoru byl upraven i podvozek Mustangu, který je nyní vybaven tužšími pružinami a stavitelnými tlumiči, aby si lépe poradil s extrémními výkony osmiválce.