Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford spustil konfigurátor nového Bronca. Nejdražší verze stojí okolo 1,5 milionu

Jan Zajíc
Diskuze (20)

Ford spustil konfigurátor nového Bronca. Takže jestli zrovna nemáte co dělat, můžete se pustit do hraní.

Konfigurátor je k dispozici pro všechny verze nové generace ikonického teréňáku. Najdeme tu tedy sedm výbav: Base, Big Bend, Black Diamond, Outer Banks, Badlands, Wildtrak a First Edition. A také obě karosářské varianty, dvoudveřovou i čtyřdveřovou.

Nejlevnější Bronco s jedním párem dveří v provedení Base mimochodem stojí 28.500 dolarů, což je v přepočtu asi 655 tisíc korun. Čtyřdvířko vychází v přepočtu na zhruba 762 tisíc korun.

Na druhém konci cenového spektra najdeme First Edition se základní cenou 57.410 dolarů (asi 1,3 mil. Kč) pro dvoudveřové Bronco a 61.605 dolarů (cca 1,4 mil. Kč) pro čtyřdveřové.

Samozřejmě jsme také zkusili si s konfigurátorem pohrát, zajímala nás hlavně maximální cena. Po zaškrtnutí všech možných příplatků a druhů příslušenství, například chladničky, navijáku, vybavení do terénu nebo různých ochranných prvků, nám u čtyřdveřové varianty naskočila částka 68.149 dolarů, což je v přepočtu 1,56 milionu korun.

A protože Ford se zatím tváří, že nehodlá nové Bronco prodávat v Evropě, zkusili jsme si alespoň přibližně spočítat, na kolik by dvoudveřové provedení First Edition bez příplatků vyšlo, kdybychom si ho z USA individuálně dovezli. Dostali jsme se na nějaké 2 miliony korun. Jde samozřejmě o orientační cenu, která zahrnuje přepravu, CLO, DPH a další poplatky. Obecně platí, že dovoz z USA auto prodraží přibližně o třetinu (spíš lehce "větší třetinu") jeho americké pořizovací ceny.

Verze First Edition s 2,7litrovým přeplňovaným šestiválcem o výkonu 231 kW a 10stupňovou automatickou převodovkou je skvěle vybavená, obsahuje i paket Sasquatch s terénními pneumatikami, offroadovým zavěšením a uzávěrou zadního diferenciálu. Ale také už se nedá objednat, Ford úvodní edici zvládl rychle vyprodat.

V konfigurátoru však zbývá několik jiných verzí, s nimiž si můžete docela vyhrát. Nejen co vzhledu a funkčnosti týče, Ford nabízí také zajímavé možnosti v interiéru, včetně netradičních materiálů, které se prý do nabídky dostaly po konzultacích se zapálenými offroadisty. Zkuste si to ostatně sami...

Video se připravuje ...

Jan Zajíc
Diskuze (20)

Doporučujeme

Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2020 08:43
26. 10. 2020 08:20
Re: Ceny USA/CR
Duvodem muze byt i to, ze dealeri vydelavaji na hlouposti zakazniku. Je pro ne lepsi nalakat lidi na nizke ceny a pak jim prodat ruzne pojisteni a drahy uver. Proces koupe auta je otresny zazitek. Az do uplneho konce vubec nevite presne podminky uveru. V dealerstvi vam nereknou urokovou miru napr. Dokola zduraznuji, kolik budete platit mesicne. Samozrejme muzete platit najednou nebo si zaridit vlastni uver. Jenze to zase nedostanete slevu. Dobre je, ze v Americe muzete zrusit uver okamzite. Takze vetsinou vezmu uver od dealera (a dostanu slevu) a za mesic to refinancuji u svoji banky za nizky urok. Bohuzel spousta Americanu vecem jako je RPSN vubec nerozumi
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2020 23:38
Re: Ceny USA/CR
Ne není to VŮBEC DIVNÉ = a o tom to je

Viz já včera 22:01 = absolventy VŠŽ (vysoká škola života) fakulta JÁJÁ JÁ tomu přece musím rozumět = oceněno sbírkou :no: :no:

Takhle to prostě je = spousta věcí nejde posuzovat selským rozumem
Mimochodem americký ceny aut bývají inzerovány často bez daně = to k porovnání s evropskou cenou ;-)
Avatar - wakantanka
25. 10. 2020 21:35
Re: Ceny USA/CR
Na druhej strane však musíš uznať, že je minimálne divné ak auto európskej značky, vyrobené v Európe, stojí v USA výrazne menej, čo v opačnom garde nevychádza nejak nikdy.
25. 10. 2020 19:54
Ceny USA/CR
Tady ty diskuze vzdycky konci u sebemrskacskeho place, jak je to v Evrope drahe a jak zla EU nici trh. Ceny v Americe byvaji nizsi jen u nekterych aut. Casto ruznych specialnich, sportovnich a obecne drazsich modelu. Americke auta casto nemaji vybavu, ktera uz je v evropskem zahrnuta. A hlavne tady ty prepocty vzdycky srovnavaji auta s dani v CR a bez dane v USA. Ta se lisi okres od okresu, ale vetsinou je pres 8 procent. Kdyz jsem kdysi kupoval CX-5, poctive jsem to prepocital a zkusil konfigurator na ceskem webu. Usetril jsem necelych 100 tisic a to jsem nemel stresni okno a priplatkove audio, ktere byly v ceske konfiguraci. Dnes jsem si namatkou zkusil par aut. Kia Sportage stoji prakticky stejne (dvoukolka se zakladnim motorem), Lexus UX i IS stoji podobne tady i v CR. Manzelka si chce koupit A5, neda se to presne srovnat, protoze ty pakety jsou trochu jine, ale za model, ktery v CR stoji 1.400.000, by tady dala o necelych 200 tisic mene. Mne proste ty rozdily obecne nepripadaji az tak velke. Az na vyjimky jako je Corvette, pickupy nebo zrovna ten Wrangler, o kterem se tady mluvilo. Vlastne jeste jedna vec, v americkych cenach nebyva zapocitana nejenom dan, ale i delivery a dealer fee. Coz je dalsich treba 1200 dolaru. On vam je pak behem vyjednavani treba dealer odpusti, ale melo by se to uvadet, pokud srovnavame oficiani ceny.