Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai a Kia se stávají součástí programu Ionity. Pomůžou s rychlejším budováním elektronabíječek

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 19. 9. 2019
22
5
Zobrazit náhledy (22)
Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept Hyundai 45 EV Concept

Korejský koncern Hyundai-Kia se připojil k programu dalších velkých automobilek, když se stal součástí projektu Ionity.

Společný podnik Ionity je dílem BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company, Volkswagen Group a Porsche AG. Projekt založený v roce 2017 teď bude rozšířen o korejský koncern Hyundai-Kia a jak už jistě víte, cílem společností je společnými silami vybudovat fungující infrastrukturu pro dobíjení elektromobilů.

Připojení automobilek Hyundai a Kia k tomu projektu není náhodné. Od roku 2021 budou elektromobily obou značek vybaveny 800V nabíjecími systémy, díky kterým mohou vozy využít maximální nabíjecí výkon 350 kW. Cílem Ionity je pochopitelně co možná nejrychlejší dobíjení elektromobilů, a tím i realizace cest s elektromobilem na dlouhé vzdálenosti.

Od založení bylo v Evropě zprovozněno téměř 140 nabíjecích stanic a dalších 50 se aktuálně staví. Technologie nabíjecích stanic Ionity se kromě nabíjení vysokým výkonem vyznačuje používáním univerzálního nabíjecího standardu CCS. Do roku 2020 chce firma rozšířit síť na 400 rychlonabíjecích stanic. V průměru tak bude na každých 120 kilometrů hlavních evropských dálnic připadat minimálně jedna nabíjecí stanice.

Ionity říká, že celoevropské pokrytí a přístup nezávislý na značkách významně vylepší image a dostupnost elektrické mobility jak pro současné uživatele elektromobilů, tak i pro potenciální zákazníky. Právě nedostatečná infrastruktura bývá častým argumentem toho, proč lidé o koupi elektromobilu neuvažují.

„Hyundai Motor Group přináší rozsáhlé mezinárodní zkušenosti a know-ho včetně strategického zaměření na elektromobilitu. Účast nových investorů v podniku Ionity je jasným signálem důvěry a potvrzením, že práce naší mladé společnosti již nese ovoce,“ uvádí generální ředitel programu Michael Hajesch. HMG získá ve společnosti stejný podíl, jaký mají zakládající partneři.

Mé příští auto bude pohánět...
  • Benzin
    47.7%
  • Nafta
    32.5%
  • Elektřina
    15.5%
  • Jiná alternativa
    4.3%
Děkujeme za váš hlas.
Celkem hlasovalo 6329 čtenářů.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: A je to tady. Dokonalost. 100%
| 19. 9. 2019
:yes:
Avatar - Katikakus
Re: Re: Re: A je to tady. Dokonalost. 100%
| 19. 9. 2019
Jemu to trapne neprijde. On je regulerni k0k0t, takze na to, aby mu to bylo trapne, mu chybi pulka mozku.
Re: Re: A je to tady. Dokonalost. 100%
| 19. 9. 2019
Že ti to nie je trapné, pod každým článkom o Hyundai písať ten istý koment. Veď to je už na diagnózu :no:
Avatar - rokyta.p
Re: A je to tady. Dokonalost. 100%
| 19. 9. 2019
Kdo si koupí Hnujdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je. Díky. :-[]
Avatar - fostek
A je to tady. Dokonalost. 100%
| 19. 9. 2019
Mám nastavení: zobrazuje se mi posledních 5 článků.
Poprvé v historii se stalo, že VŠECH 5 je o elektromobilech.
Objektivní web...jen co je pravda. Podíl čistejch EV na prodeji v ČR je letos zatím 0.26%. (mám to vůbec správně dohledaný?)
Pak nemají bejt ty lidičky zblblý, když se to do nich pere všema tělníma otvorama.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku